دختران میر حسین موسوی تاکنون شکایت نکردند

گردآوری شده توسط گروه وب گردی ممتاز نیوز

همین چند روز پیش بود که به مناسبت عید غدیر فرصتی برای دختران میرحسین موسوی فراهم شده بود …

همین چند روز پیش بود که به مناسبت عید غدیر فرصتی برای دختران میرحسین موسوی فراهم شده بود تا به دیدار عیدانه با خانواده‌شان بروند اما گزارشی که آنها روی شبکه اجتماعی «فیس‌بوک» منتشر کرده‌اند، نشان از بعضی برخوردهای نامتعارف داشت که با عث  انتقاداتی در فضای خبری شد.

از یک سو دختران میر حسین مدعی برخورد نامتعارف بودند و از سوی دیگر پایگاه اینترنتی های نزدیک به اصولگرایان  مدعی رفتار نادرست دختران میر حسین در برخورد با ماموران بودند.

 در همین زمینه محمد پورمختار، رییس کمیسیون اصل۹۰ گفته بود: «به اعتقاد من بهتر است که خانواده جناب میرحسین موسوی شکایت خود را به نیروی انتظامی تحویل دهند، چرا که در این مورد نیروی انتظامی مرجع رسیدگی است و بهتر می‌تواند در این زمینه ورود کند.»

وزارت اطلاعات نیز با صدور بیانیه ای اعلام کرد این ماجرا را پیگیری می کند.

حالا اما فرمانده نیروی انتظامی رسیدگی به ادعای مطرح شده اخیر دربارهٔ دختران میرحسین موسوی را مربوط به وزارت اطلاعات دانسته و گفته: تاکنون شکایتی در این زمینه ثبت نشده است.

سردار اسماعیل احمدی‌مقدم در حاشیه همایش فرماندهان مرزبانی نیروی انتظامی در جمع خبرنگاران گفت: پرونده این موضوع مربوط به وزارت اطلاعات است و طبیعتا خود این اشخاص به این موضوع رسیدگی خواهند کرد.

وی دربارهٔ اظهارنظر رییس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس مبنی بر محفوظ بودن حق شکایت و پیگیری ناجا در این زمینه نیز گفت: طبیعتا هر فردی می‌تواند شکایتی را مطرح کند و ما نیز آن را در دستور کار قرار می‌دهیم.

فرمانده ناجا با بیان اینکه در وزارت اطلاعات در این زمینه ضوابط خاص خود وجود دارد، اظهارکرد: تا به حال شکایتی در این زمینه از جانب دختران فرد مورد نظر طرح نشده است.


سایت ممتاز|خبر ممتاز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.