دخترجوان دردام شرورهای باغ وحشت!

۰۵م اسفند ،

ملت ایران: اوایل بهمن امسال دختر جوانی با حضور در پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در شهرری علیه چهار مرد جوان به اتهام آدم‌ربایی و سرقت اموالش شکایت کرد.

شاکی گفت: در یکی از بوستان‌های شهر با جوانی آشنا و دوست شدم. در ادامه به یکدیگر علاقه‌مند شدیم و مرد جوان درصدد ازدواج با من بود تا این که روز اتفاق از من خواست برای دیدن خانواده‌اش به باغ خانوادگی‌شان در حومه شهر برویم. ابتدا خواسته‌اش را نپذیرفتم تا سرانجام در پی اصرارهایش، با او همراه شدم.

شاکی اضافه کرد: او مرا به باغی در امین‌آباد برد، اما هر چه منتظر ماندیم از خانواده‌اش خبری نشد. ترسیدم و خواستم آن محل را ترک کنم که او مانع خروجم شد. در این هنگام سه مرد که از دوستان مرد جوان بودند، وارد باغ شده و به او پیوستند.

ناکامی متهمان در آزار و اذیت دختر جوان

وی یادآور شد: آنها با تهدید چاقو پول، گوشی تلفن همراه و طلاهایم را که پنج میلیون تومان ارزش داشت، سرقت کردند. این چهار جوان قصد داشتند مرا با انتقال به اتاقک باغ، مورد آزار و اذیت قرار دهند که با داد و فریادهایم چند مرد کشاورز که در آن نزدیکی مزرعه داشتند، متوجه ماجرا شده و با آمدن مقابل در باغ، می‌خواستند وارد آنجا شوند که مردان شرور از ترسشان مرا از در پشتی باغ خارج کردند.

شاکی گفت: دو نفر از متهمان فرار کردند و مرد فریبکار و همدست دیگرش مرا کتک زده و با موتورسیکلت به یکی از محله‌های جنوبی شهر منتقل و همان‌جا رهایم کردند و متواری شدند.

ردپای چهار شرور در دزدی دیگر

کارآگاهان پلیس با اطلاعات به دست آمده از شاکی و چهره‌نگاری رایانه‌ای از متهمان فراری، جستجو برای یافتن آنها را آغاز کردند تا این که دختر جوان دیگری با حضور در مرکز پلیس، شکایت مشابهی ارائه و برای دستگیری چهار سارق شرور درخواست کمک کرد.

در تحقیق از او معلوم شد وی نیز مانند شاکی دیگر در پی دوستی خیابانی در دام اعضای یک باند گرفتار شده و پول و طلاهایش را از دست داده و از سوی متهمان شرور تهدید به مرگ شده است.

در ادامه مشخص شد تصاویر رایانه‌ای به دست آمده از متهمان فراری، با همان چهار مردی که پلیس در تعقیبشان است، مطابقت دارد.

با اطلاعات به دست آمده، جستجوی گسترده پلیس برای دستگیری اعضای این باند ادامه یافت تا این‌که چند روز پیش ماموران موفق شدند مخفیگاه متهمان را در جنوب شهرری شناسایی و در عملیات جداگانه هر چهار نفرشان را دستگیر کنند.

اعتراف متهمان

سرهنگ رستمی، رئیس پایگاه نهم پلیس آگاهی تهران در شهرری در این باره گفت: با انتقال متهمان به مرکز پلیس و تحقیق از آنها معلوم شد یکی از مهره‌های کلیدی باند به نام امیرحسین بیست‌ویک ساله با خودروی پراید یکی از همدستان باند در محله‌های شهرری دختران جوان را شناسایی و به عنوان مسافر سوار خودرو می‌کرده یا در بوستان‌های شهر با آنها ارتباط دوستی برقرار و در دام خود گرفتار می‌کرده است.

وی افزود: این متهم با ابراز علاقه به دختران جوان، آنها را فریب می‌داده و با انتقال به باغی در امین‌آباد، همراه همدستانش، آنها را با چاقو تهدید و پس از کتک زدن، پول، طلا و گوشی تلفن همراهشان را سرقت و در محله دیگری رهایشان می‌کردند. در جریان یکی از دزدی‌ها نیز قصد آزار و اذیت دختری را داشتند که با هوشیاری بموقع همسایه‌ها، دختر نجات یافته بود.

بنابر این گزارش، متهمان با قرار قانونی بازداشت شدند. تحقیقات تکمیلی برای رازگشایی از دیگر جرایم متهمان و کشف اموال به سرقت رفته از شاکیان ادامه دارد.

جام جم آنلاین

کد خبر: ۳۹۱۰۴

تاریخ انتشار یافتن:۰۶ اسفند – ۰۸:۱۲


خروجی RSS ملت ایران
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱۰نظر ثبت شده
  1. 3mb:

    تازگیا دیگه جامعه پیشرفته شده الان دخترا شماره میدنو پسره رو میبرن تو باغ خفتش کنن

  2. عسل:

    سلام بابا کدوم پسر عاقلی با دوس دخترش ازدواج میکنه که دختر جون تو گول خوردی حقت بود بدتر از اینا سرت بیاد اخه تو که ۵ ملیون طلا داشتی شوهر کردنت چی بودخخخخخ

    • magid:

      جالبه!!!!!!!!!!۱

  3. ارشین:

    خخخخخخخخخخخخخخخخخ

  4. mahsaa:

    خدا به داد این ملت برسه بخدا

  5. بهار:

    اینا باید اعدام بشن
    این دخترام هواسشونو یکم جمع کنن.

  6. فردین:

    ولی خداییش حقشه این همه از دوستی های خیبانی میگن ولی بازم هیشکی گوشش به این حرفا بدهکار نیست
    ولی باز خدا رو شکر که اون عوضیا هم دستگیر شدن

  7. ذغال فروش جهرم09174374519:

    khoda be faryademon berese

  8. علیزاد:

    این هم از عاقبت دوست‌پسر داشتن
    البته اون کتکی که خورده نوش جونش باشه. انشالله همه ی هرزه ها از چنین لذتی برخوردار بشند

    • زیبا:

      از کجافهمیدی اونا هرزه بودن؟
      انگل
      خفه شو
      بهتره درمورد همجنسای بی ناموست که عین خودتن نظر بدی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.