دختری که بازی ایران و لالیگا را از نزدیک در ورزشگاه آزادی تماشا کرد! +عکس

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از ۱۱ نیوز: علاقه بانوان ایرانی به حضور در ورزشگاه‌ها موضوع تازه‌ای نیست و بارها دختران فوتبالدوست شانس خود را برای رسیدن به سکوهای استادیوم آزادی آزمایش کرده‌اند که از قضا در چند مورد هم موفق بوده‌اند.

اما در حاشیه دیدار ستارگان ایران و لالیگا اتفاق متفاوتی افتاده است. این بار یک دختر پرسپولیسی توانسته است خود را به جایگاه ۲۴ ورزشگاه آزادی برساند و رویارویی بازیکنان خاطره‌ساز لالیگا و پیشکسوتان فوتبال ایران را از نزدیک تماشا کند.

اما نکته‌ای که تلاش او را متفاوت می‌کند همراهی پدر او می باشد و نکته عجیب تر اینکه او مدعی شده است مشکلی برای حضور در ورزشگاه نداشته است. او در صفحه اینستاگرام خود در پاسخ به پرسش‌های فراوان کاربران نوشته که وقتی از من خواستند کلاهم را بردارم متوجه شدند که من پسر نیستم اما در مقابل درخواست‌های بسیار اجازه دادند وارد استادیوم شویم!

شاید همراهی پدر و البته تعداد اندک تماشاگران باعث شده است سختگیری‌های معمول انجام نگیرد اما به هر روی هستی خانم به رویایش رسیده است و توانسته است با حضور در ورزشگاه آزادی بازی بازیکن محبوبش، علی کریمی را از نزدیک تماشا کند.

دختری که بازی ایران و لالیگا را از نزدیک در ورزشگاه آزادی تماشا کرد! +عکس


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. بردیاارجزیره کیش:

    شیرزن به این میگن خدایی جای تاسف داره که واسه ماکه یه دختررفته ورزشگاه تعجب اوره آزادی کجایی☆☆☆

    (ورزشگاه رومیگم بابا جون) خخخخخ

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.