دختر خانم مدیر، عامل هتک حیثیت دبیر آموزش و پرورش

به گزارش تفسیری ممتازنیوز iبه نقل از خبر گزاری ایسنا در تاریخ ۴شنبه ۱۰م آبان ۹۱،

12-39.JPG

رییس پلیس فتای استان اصفهان از دستگیری دختری که اقدام iبه هتک حیثیت یکی از دبیران آموزش و پرورش نموده بود، خبرداد.

به گزارش تفسیری سرویس «حوادث» خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، سرهنگ خسروی دراین‌باره گفت: در پی شکایت یکی از دبیران آموزش و پرورش استان مبنی بر هتک حیثیت وی از طریق انتشار یافتن مطالب کذب در فضای مجازی، موضوع در دستور کار ماموران پلیس فتا قرار گرفت.

خسروی با اشاره iبه اظهارات شاکیه افزود: از حدود یک ماه پیش تاکنون فرد یا اشخاص ناشناسی پست الکترونیکی با نام و مشخصات شاکی ایجاد نموده بودند و iبه‌ وسیله آن iبه همهی همکاران و آشنایان وی از جمله همسرش ایمیل‌های با مضمون توهین و افترا و موارد غیراخلاقی ارسال می‌کردند که این امر سبب هتک حیثیت و آبروریزی شاکی را فراهم و وجهه‌اجتماعی وی را تخریب نموده بود.

رییس پلیس فتای استان اصفهان ادامه‌داد: ماموران ابتدا در خصوص صحت و سقم ادعای شاکیه تحقیقات لازم را انجام داده و سپس پرونده را مورد بررسی قرار دادند که مشخص شد این ایمیل‌ها از طریق سیستم‌های رایانه‌ای چندین کافی‌نت در اصفهان ارسال شده است.

وی افزود: پس از استعلام‌های صورت گرفته نهایتا متهمه که دختر مدیر مدرسه‌ای بود که شاکیه در آن مشغول iبه خدمت است، شناسایی شد که وی پس از دستگیری ابتدا منکر هرگونه بزهی شد اما سرانجام پس از رویت شواهد و مدارک iبه جرم خود اعتراف و انگیزه خود را خصومت شخصی و مشکلات خانوادگی عنوان نمود.

رییس پلیس فتای استان اصفهان iبه متخلفان فضای مجازی اخطار داد که هرگونه هتک حرمت و انتشار یافتن مطالب کذب و دروغین علیه اشخاص در فضای مجازی که سبب بی‌آبرویی دیگران شود جرم تلقی شده و با عاملان آن برخورد خواهد شد.

انتهای پیام


ایسنا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.