درآمد شگفت انگیز جوان ۲۳ ساله از بازی رایانه‌ای / عکس

Joseph-Garrett

بسیاری از جوانان علاقه زیادی به بازی های رایانه ای دارند و بخضی از زمان خود را صرف این بازی ها می کنند. بازی های رایانه ای برای افرادی که وقت زیادی دارند می تواند خوب باشد اما عده ای را نیز از تمام زندگی انداخته و آن ها را فلج می کند. در این میان دسته دیگری راهکاری متفاوتی برای بازی کردن پیدا کرده اند.

“جوزف گرت” جوانی است که این روزها در دنیای اینترنت و بازی های رایانه ای به شهرت رسیده است. او به قدری به بازی های رایانه ای اعتیاد دارد که از شغل خود هم بیرون آمده و تمام مدت پای رایانه در حال بازی کردن است اما برای بازی برنامه های جالبی ریخته است.

Joseph-Garrett

این جوان ۲۳ ساله این روزها بازی کردن خود را ضبط کرده و روی اینترنت قرار می دهد. افرادی که این فیلم ها را مشاهده می کنند باید تبلیغ هایی را نیز مشاهده کرده و از این رو درآمدی به جوزف می رسد. او شهرت خود را در این زمینه پس از ۶ ماه بازی کردن مدام بدست آورده است.

این جوان بیشتر بازی های دنیا را انجام می دهد و تنها محدود به یک کنسول خاص نیست. در آمد او عددی شگفت انگیز  را نشان می دهد، جوزف برای هر ۱۰۰۰ بیننده ۲٫۵ دلار به دست می آورد این در حالی است که او برخی ماه ها ۵ میلیون بازدید کننده دارد و درآمدش میان ۸۰ هزار تا ۴۰۰ هزار دلار است.

او در فضای نت همراهیان بسیاری هم دارد به طوری که عده ای از او به عنوان بزرگ بازی های رایانه ای یاد می کنند. البته جوزف اولین فردی نیست که بازی های رایانه را محل کسب درآمد کرده است. سال گذشته یک جوان ژاپنی ۱۰ هزار دلار برای هر روز بازی کردن بدست آورده بود.

The post درآمد شگفت انگیز جوان ۲۳ ساله از بازی رایانه‌ای / عکس appeared first on .

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.