درآمد ۸.۸ میلیارد دلاری حاصل از فروش ابزار رایانه‌های لوحی

۲۶م اسفند ،

درآمد ۸.۸ میلیارد دلاری حاصل از فروش ابزار رایانه‌های لوحی

درآمد ۸.۸ میلیارد دلاری حاصل از فروش ابزار رایانه‌های لوحی

ابزارهای مخصوص رایانه‌های لوحی در سال ۲۰۲۴ درآمدی بالغ بر ۸٫۸ میلیارد دلار را از آن تولیدکنندگان خود خواهند کرد.

به گزارش راسخون به نقل از فارس، سلولار – نیوز نوشت : مرکز تحقیقاتی ABI Research بر پایه یک بررسی تازه اعلام کرد، ابزارهای مخصوص رایانه‌های لوحی در سال ۲۰۲۴ درآمدی بالغ بر ۸٫۸ میلیارد دلار را از آن تولیدکنندگان خود خواهند کرد که در مقابل ارزش بازار ابزارهای مخصوص گوشی‌های هوشمند در همین دوره زمانی به ۱۶٫۴ میلیارد دلار خواهد رسید.

تا پایان سال ۲۰۲۴ میلادی در مجموع درآمد حاصل از فروش ابزارهای مخصوص رایانه‌های لوحی و گوشی‌های هوشمند ۲۵ میلیارد دلار خواهد بود که البته ۶۵ درصد این درآمد را اپل با iOS خود به‌جیب خواهد زد، ۲۷ درصد از آن سیستم‌عامل اندروید گوگل خواهد شد و ۸ درصد هم در اختیار دیگر سیستم‌های عامل موبایلی قرار خواهد گرفت.

در این بازار ابزارهای مخصوص رایانه‌های لوحی طی چند سال آینده با سرعت قابل ملاحظه پیشرفت خواهند کرد که این روند تا سال ۲۰۱۷ میلادی ادامه خواهد یافت و سرانجام در سال ۲۰۱۸ ارزش بازار ابزارهای مخصوص رایانه‌های لوحی با ارزش تعیین شده برای ابزارهای گوشی‌های هوشمند یکسان خواهد شد. پیش‌بینی شده است که در سال ۲۰۱۸ میلادی مجموع ارزش بازار جهانی ابزارهای رایانه‌های لوحی و گوشی‌های هوشمند به ۹۲ میلیارد دلار خواهد رسید.
/۲۷۵۹/


اخبار راسخون / علم و فناوری
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.