درباره تعطیلی تنها مکان هنرمندان تئاتر آزاد با شهرداری گفت و گو خواهیم کرد

مجید جعفری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار فرهنگی ایرنا، درباره پلمپ تنها دفتر انجمن نمایشگران آزاد کشور به دستور یکی از مسوولان شهرداری منطقه ۱۱ تهران با اشاره به آنکه دلیل این امر عدم پرداخت اجاره از طرف این انجمن عنوان شده است افزود: این ادعا در حالی عنوان می شود که تا به حال درباره پرداخت اجاره توسط دفتر انجمن به شهرداری هیچ اطلاعی به ما داده نشده بود.

وی ادامه داد: اگر واقعا مشکل پرداخت اجاره است بدون شک درباره آن به صورت مستقیم با شهردار تهران صحبت خواهم کرد اما پرسش اصلی این است که وقتی خود قالیباف در حرف و عمل همواره مدافع حقوق هنرمندان بوده چگونه است که مسوولان مجموعه وی در یکی از بخش های شهرداری اقدام به تعطیلی تنها دفتر کوچک هنرمندان این انجمن نمایشی می کنند؟

مدیر انجمن تئاتر آزاد کشور تعامل و گفت و گو را بهترین روش برای حل مشکلات دانست و از رسانه ای شدن آن هم به این شکل ابراز نارضایتی کرد و گفت: واقعا شهرداری گرفتار پول ناچیز اجاره بهای این محل نیست و امیدواریم در سایه تعامل و همکاری شهردار تهران این مشکل هر چه سریعت برطرف شود.

وی درباره اینکه آخرین مهلت عنوان شده برای خروج اسباب و وسایل انجمن تئاتر فردا (چهارشنبه ۲۸ تیرماه) عنوان شده است: تمام تلاش خود را می کنیم تا این مهلت را تمدید کنیم و در ادامه با گفت و گو خانه کوچک انجمن نمایشگران تئاتر آزاد را برای خانواده هنرمندان این عرصه حفظ کنیم.

برخی رسانه ها امروز به نقل از یک مسوولان شهرداری منطقه ۱۲ اعلام کردند که خانه شماره دو دفتر موسیقی و دفتر انجمن نمایشگران تئاتر آزاد و کانون دانش آموختگان بازیگری که حدود ۱۲ سال است به طور رایگان در اختیار مدیران آنها قرار دارد ، مقرر شد به تصمیم شهرداری آن مکان ها پس گرفته شود.

همچنین پیگیری های خبرنگار ایرنا از محمد میرزمانی مدیرعامل دفتر موسیقی وزارت ارشاد جهت پاسخگویی برای توضیح در مورد یادشده، بی نتیجه ماند.

فراهنگ**۹۲۶۶

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۳۴۳۵۸


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.