دربهای حرم مطهر امامین جوادین (ع) در راه کاظمین

فروردین ۱۴۰۳

دربهای حرم مطهر امامین جوادین (ع) که به همت هنرمندان اصفهانی و با پشتیبانی و مشارکت مالی هموطنان زنجانی ساخته شده است همزمان با عید قربان در کاظمین رونمایی می شوند .

به گزارش خبرنگار اجتماعی ممتاز نیوز، بابایی مسئول ستاد بازسازی عتبات عالیات استان زنجان در این باره گفت: این دربها که مسیر حرکتشان به سمت کاظمین را از هفته پیش آغاز کرده اند تاکنون از شهرهای مختلف استان زنجان چون ابهر، خرم دره، طارم، زنجان، ماهنشان عبور کرده و در حال حاضر میهمان مردم ایجرود است و پس از آن به سمت قیدار خواهد رفت .
به گزارش روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، وی با اشاره به استقبال خوب مردم متدین این شهرها از این دربها گفت: این دربها که کار ساختشان از سال قبل در اصفهان با تامین مالی مردم استان زنجان آغاز شده پنجشنبه این هفته عازم مهران خواهد شد.
بابایی یادآور شد : در طراحی این دربها فرازهایی از زیارت جامعه و جوشن کبیر و الفاظی چون باب الحوائج حک شده است .
وی در پایان با اشاره به اینکه این دربها پس ازخروج از زنجان بدون توقف به مهران رفته و عازم کاظمین خواهد شد گفت: دربهای مذکور توسط تیمهایی از زنجان و اصفهان همراهی شده و ان شاءالله همزمان با دهه ولایت در باب القبله حرم مطهر امامین جوادین (ع) نصب و در عید قربان رونمایی خواهد شد.
خاطرنشان می سازد تفاهم نامه تامین هزینه ساخت این دربها با مبلغ ۲۵۰ میلیون تومان سال ۹۰ امضاء شده بود.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.