دربی خراسان بسیار حساس است/ امتیاز شهرآورد را می خواهیم

۰۲م آذر ،

سرمربی تیم هندبال ثامن مشهد گفت: دربی روز چهارشنبه ۸ آذر ما با تیم ثامن سبزوار بسیار حساس است و دیدار سختی خواهد بود.

علیرضا حبیبی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران افزود: در هفته هشتم رقابت های لیگ برتر روز ۸ آذر به مصاف ثامن سبزوار خواهیم رفت، دیداری که بسیار سخت و مشکل است و این دربی خراسان بسیار حساس است و بازی راحتی نخواهد بود.

وی تصریح کرد: نماینده سبزوار نائب قهرمان فصل قبل مسابقات لیگ برتر بوده است و تازه از رقابت های جام باشگاه های آسیا برگشته است و کوله باری از تجربه است.

حبیبی گفت: این تیم از زمان برگشت از رقابت های جام باشگاه های آسیا تا دیدار با ما فاصله ۱۰ روزه ای دارد که می تواند با آمادگی کامل مقابل ثامن مشهد قرار گیرد و مهمتر از اینکه از ۴-۵ بازیکن ملی پوش خود یعنی رجبی، ظهرابی، مومن زاده و سیاووشی بهره برد اما با این حال ما امتایز این شهرآورد را می خواهیم و با درایت و هوشیاری بازیکنان به این هدف خواهیم رسید.

وی تاکید کرد: در بازی هفته آینده دو بازیکن اصلی سبزوار حضور ندارند و به خاطر مسائل انضباطی با دستور کمیته انضباطی فعلا محروم می باشند.

حبیبی یادآور شد: بازیکنان تیم یک برد شیرین مقابل فولاد مبارکه دارند و از انگیزه بالایی برای دیدار مقابل ثامن سبزوار برخوردارند.

وی گفت: مدعیان اصلی این دوره تیم های ثامن مشهد، سبزوار و سپاهان می باشند که هر تیمی در پایان این رقابت ها عملکرد بهتری داشته باشد قهرمان می گردد.

حبیبی افزود: ثامن مشهد نیز با قدرت مقابل حریفان خود ظاهر می گردد و تا کنون کوبنده عمل کرده است و من امیدوارم در اولین حضور، اولین جام قهرمانی را بالا ببریم و سکوی اول را به خود اختصاص می دهیم.

وی یادآور شد: در این مسابقات یک دیدار معوقه داریم که در تعطیلات لیگ برگزار خواهد شد و مقابل تیم شهرداری ارومیه قرار خواهیم گرفت.

حبیبی اظهار داشت: با توجه به اینکه در دیدارهایی که در لیگ انجام دادیم و همه حریفات را شکست دادیم در این بازی نیز ارومیه را از پیش رو خواهیم برداشت و امتیاز لازم را کسب خواهیم کرد.

وی خاطر نشان کرد: رقابت تیم ما در لیگ امسال ۹۱ به هم نزدیک است و از نظر امتیازی فاصله بسیاری با هم ندارند در این بین داوریها نیز تا حدودی خوب عمل کرده و اگر اشتباهاتی بوده سهوی است و عمدی نیست./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.