دربی میلان به نفع اینتر ده نفره تمام شد

تابناک: در ادامه پیکارهای هفته هفتم سری A ایتالیا، میلان و اینتر در ورزشگاه سن‌سیرو به مصاف هم رفتند و اینتری‌ها موفق شدند با گلزنی والتر ساموئل در دقیقه ۴ به پیروزی برسند. جالب این که اینتر از دقیقه ۴۸ با اخراج یوتو ناگوتومو ۱۰ نفره به بازی ادامه داد .

وقتی مدافع اینتر والتر ساموئل در دقیقه ۴ گلزنی کرد ، هیچکس فکر نمی کرد این نتیجه تا پایان ادامه یابد ولی این اتفاق رخ داد و همین گل تک گل بازی موجب شد تا اینتر برنده دربی میلان شود . جالب این که اینتر از دقیقه ۴۸ با اخراج یوتو ناگوتومو ۱۰ نفره به بازی ادامه داد .

میلان میزبان اینتر و ۲ تیم پرحاشیه که فصل را بد شروع کرده و حالا کم کم دارند اوج مى گیرند. بسیارى از ستاره هاى داربى قبل نبودند مثل نستا، سیدورف، گاتوسو، ابراهیموویچ و سیلوا در میلان یا سزار، مایکون ، لوسیو و کوردوبا در اینتر اما بازهم این داربى مهم بود و آنچه بیشتر به چشم مى آمد تفکرات استراماچیونى و الگرى بود که برتمام موارد غالب شد.

دوتیم یک بازی کاملا فیزیکی را به نمایش گذاشتند تا بارها بازیکنان از سوی داور بازی کارت باران شوند .

مالیت توپ بیشتر در اختیار میلانی ها بود ولی آنها خصوصا در نیمه دوم کاملا احساسی کار کردند تا در نهایت بازنده میدان لقب بگیرند .

بازیکنان میلان در این دیدار پنج بار کارت زرد گرفتند و بازیکنان اینتر دو بار با کارت زرد روبرو شدند و البته دقیقه ۴۸ یوتو ناگوتومو از این تیم با دریافت کارت قرمز از داور بازی از بازی اخراج شد .

اینتر با برد این داربى مطمئن شد که مى تواند با روحیه اى مضاعف در جدول به سوى بالا حرکت کرده و مشکلات اول فصل را فراموش کند .

شاگردان استراماچونی با این پیروزی ۱۵ امتیازی شدند و جایگاه خود در مکان چهارم استحکام بخشیدند.

میلان هم در امتیاز ۷ باقی ماند تا ماسیمیلیانو آلگری بیش از پیش موقعیت خود را بر روی نیمکت روسونری متزلزل ببیند.

در دیگر دیدار، ناپولی با نتیجه ۲ بر یک مقابل اودینزه پیروز شد.

مارک همشیک در دقیقه ۳۰ و پاندف ۴۵ برای ناپولی گل زدند و پینزی ۴۳ گلزن اودینزه بود.


مجله اینترنتی برترین ها سبک زندگی سلامت دکوراسیون موفقیت کودک

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.