درب ورودی ایستگاه مترو چهارراه ولیعصر(عج) جمع شد

گردآوری توسط گروه عمران ممتازنیوز

http://www.bananews.ir/با جمع‌آوری درب ورودی ایستگاه مترو چهار راه ولیعصر(عج) و انتقال آن به خروجی زیرگذر این چهارراه، مجموعه «تئاتر شهر» فرصتی برای نفس کشیدن پیدا کرد.

به گزارش ممتاز (BanaNews.ir) خروجی ایستگاه مترو ولیعصر (عج)، شامگاه ۱۲ دی ماه جمع شد و حالا این خروجی به یکی از زیرگذرهای چهارراه ولیعصر منتقل شده است.
به نظر می‌رسد مجموعه «تئاتر شهر» پس از پشت سر گذاشتن روزهایی سخت که نفس این بنا را به شماره انداخته بود، حالا دوباره نفس می‌کشد.
در یکی دو هفته اخیر مدیران شهرداری و مسوولان وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی بازدیدهای متعددی از تئاتر شهر داشتند که نتیجه آن جمع شدن خروجی مترو و انتقال آن به خروجی زیرگذر چهارراه ولیعصر و نیز جمع شدن رستوران موسوم به هنرمندان در پارک دانشجو بود و این چنین شد که تئاتر شهر بار دیگر فضایی آزاد برای نفس کشیدن پیدا کرد.
آنچه در این میان به هنرمندان تئاتر آرامش می‌دهد این است که مدیران تازه وزارت ارشاد نیز همچون تئاتری‌ها به این نکته باور دارند که بازسازی پیشین تئاتر شهر در سال ۸۶، اصولی نبوده است و بدون مشورت هنرمندان تئاتر انجام شده، اما قرار است در بازسازی تازه، نظر هنرمندان تئاتر مورد توجه قرار بگیرد.

بنانیوز – ممتاز، خبرها صنعت ساختمان کشور، عمران – معماری – شهرسازی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.