درب ورود به تیم ملی بسته شد/ فقط برای بهترین نتیجه تلاش می‌کنیم

۰۹اردیبهشت،

پنجمین مرحله اردوی تدارکاتی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان در تهران دنبال می گردد.

ایرج مظفری  در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به این که سالن فدراسیون درگیر تیمهای ملی است ما برنامه های آماده‌سازی خود را در سالن والیبال باشگاه پیکان دنبال می کنیم.

سرمربی تیم ملی والیبال نوجوانان کشورمان تصریح کرد: در حال حاضر تمرینات را با حضور ۱۸ نفر دنبال می‌کنیم و قرار است، از اردوی بعدی فقط با نفرات فیکس برنامه های آماده‌سازی را دنبال کنیم و دیگر از این پس با ورود نفرات تازه موافقت نخواهیم کرد.

وی اظهار داشت: تاکنون هر زمان که هیئت‌های استانی نسبت به معرفی بازیکن‌ تازه اقدام می‌کردند از آنها تست‌گیری می‌کردیم اما از این پس با حضور نفرات تازه در تمرینات ممانعت خواهیم کرد.

مظفری یادآور شد: خوشبختانه شرایط آمادگی بازیکنان نوجوان حاضر در تمرینات آماده‌ سازی بسیار ایده‌آل است آنها در طول اردوهایی‌ که تاکنون برگزار شده به خوبی با نکات ریز و فنی والیبال آشنا شده‌اند و ما مشکلی از بابت ایجاد انگیزه در میان ملی‌پوشان نداریم.

وی یادآور شد: در طول تمرینات تمام هدفمان‌ انگیزه‌سازی در بازیکنان است ما به آنها می‌گوییم که باید در مسابقات قهرمانی نوجوانان جهان مدال طلا را کسب کنند به طور قطع با روحیه جهانی که در میان ملی پوشان می‌شناسم ما با بهترین کاپ‌ جهانی به تهران باز خواهیم گشت.

گفتنی است؛ مسابقات والیبال قهرمانی نوجوانان جهان در کشور مکزیک برگزار می‌شود./مح


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.