درختان شمال شرق پایتخت هویت می گیرند

۲۴م اسفند ،

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه ۴ گفت: همزمان با اجرای طرح همدلی و استقبال از نوروز ۹۲، ضمن کاشت نهال و باز پیرایی فضای سبز، با همکاری دانش آموزان درختان شناسنامه دار می شوند.

حمید ناصحی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران با اشاره به عملکرد بازده چهارم امور شهری در طرح استقبال از نوروز ۹۲ افزود: در آستانه سال تازه بیش از ۵۰۰۰ متر مربع از فضای ورودی شمال شرق تهران با کاشت گل های فصلی و فرش گل باز پیرایی شد.

معاون امور شهری و فضای سبز منطقه ۴ ادامه داد: در این طرح نوروزی که با هدف ایجاد همدلی و نشاط و شادابی در سطح محلات و میان شهروندان اجرا می گردد، ۷۲۰۰ اصله درخت مثمر در منازل شهروندان کاشته شده است.

ناصحی با اشاره به بازپیرایی نمای داخلی و خارجی و توسعه فضای سبز در مساجد اضافه کرد: در این طرح عیدانه ضمن اهدای حدود ۱۰۰۰ گلدان به مساجد، بیش از ۱۰۰۰ متر مربع از فضای سبز پیرامون و داخل مساجد بازپیرایی شده است.

وی اظهار داشت: در طرح استقبال از بهار، ضمن اهدای گل و گلدان به خانواده های معظم شهدا و ایثار گران، ۱۰ ایستگاه ویژه فضای سبز و توزیع رایگان نهال، گلدان و گل در ۱۰ نقطه بر پا شده است.

ناصحی خاطر  نشان کرد: امسال برای اولین بار ضمن کاشت نهال در مدارس، شناسنامه و پلاک درختان به نام دانش آموزان، غرس کننده ثبت می گردد و دانش آموزان مالک درختان می شوند./ز


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.