درخشان:‌ کمیته انضباطی بی‌دلیل به ما ظلم می‌کند

گردآوری توسط گروه ورزش ممتاز نیوز

به گزارش سرویس ورزشی سایت خبری ممتازنیوز،‌ نشست خبری سرمربی تیم پرسپولیس قبل از دیدار با تیم نفت تهران در هفته شانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در سازمان لیگ برگزار شد.

حمید درخشان با انتقاد از آرا کمیته انضباطی، نسبت به محرومیت ۱ جلسه‌ای بازیکن و مربی این تیم واکنش نشان داد و گفت:‌ با تمام احترامی که برای کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال قائل هستم باید بگویم این کمیته بی دلیل به پرسپولیس ظلم می‌کند.

وی ادامه داد:‌ امید عالیشاه در دیدار با استقلال مرتکب اشتباه شد و پیراهن خود را از بدن خارج کرد اما بعد آن داور مسابقه به وی کارت قرمز نشان داد تا او یک جلسه محروم شود بنابراین دیگر نیازی به تشدید این محرومیت نبود.

وی افزود: حسین عبدی قبل از نشستن روی نیمکت تیم در دربی از مسئولان مسابقه اجازه گرفت اما زمانیکه به وی گفتند باید نیمکت را ترک کند به رختکن رفت و نمی‌دانم او را چرا یک جلسه دیگر محروم کردند.

درخشان با انتقاد به فشردگی بازی‌ها و عدم مدیریت از سوی سازمان لیگ تاکید کرد: متاسفانه سازمان لیگ میانگین هر ۳ روز یکبار برای ما بازی گذاشته است و ما هیچ فرصتی برای ریکاوری بازیکنانمان نداریم.

سرمربی پرسپولیس اضافه کرد:‌ پرسپولیس تازه راه خود را پیدا کرده و ما امیدواریم بتوانیم شرایط تیم را به ثبات لازم برسانیم و در دیدار با نفت تهران نیز به کسب پیروزی مقابل حریف امیدوار هستیم.

انتهای پیام/ 

خبرگزاری آنا – ورزشی
باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.