درخشان: داربی روی بازی داماش و مس تاثیر منفی می‌گذارد

۳۰م دیماه ،

سرمربی تیم فوتبال داماش گفت: همزمانی بازی ما و مس با داربی تهران ممکن است سبب شود که تماشاگران کمتری به ورزشگاه بیایند.

حمید درخشان در گفت‌وگو با خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)، دربارهٔ همزمانی دیدار تیمش برابر مس در هفته بیست‌وسوم لیگ برتر با داربی پایتخت و احتمال تاثیرگذاری این مساله بر حضور تماشاگران گفت:‌ داربی علاقمندان بسیاری دارد و به همین سبب ممکن است در هنگام پخش داربی تماشاگران کمتری به ورزشگاه بیایند. سازمان لیگ می‌توانست بازی ما را یک روز زودتر یا دیرتر برگزار کند تا ما هم از فرصت بازی خانگی‌مان بهره می‌بردیم.

او دربارهٔ وضعیت تیمش هم گفت: شرایط بدی نداریم. بازیکنان تمرین‌های خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و به همین سبب آمادگی نسبتا خوبی داریم. امیدوارم مثل دیدار هفته قبل بازی خوبی را از خود ارایه کنیم و این بار از موقعیت‌هایمان به خوبی بهره ببریم. مس هم تیم خوبی است که با توجه به تغییراتی که در کادر فنی‌اش داده، توانمندتر هم شده است. این تیم استخوان‌بندی خوبی دارد و به همین سبب بازی ما سخت خواهد بود.

سرمربی داماش همچنین در پاسخ به سوالی دربارهٔ هدر دادن موقعیت‌های گل از سوی بازیکنانش اظهار کرد:‌ خلق کردن موقعیت یک دستور تاکتیکی است ولی به ثمر رسیدن آن به دو عامل بستگی دارد. تمرین‌های خاص و نبوع بازیکن دو عاملی می باشند که می‌توانند سبب گل شدن یک موقعیت شوند. در این هفته تمرین‌های خوبی داشته‌ایم. امیدواریم بازیکنان هم موقعیت‌ها را درک و از هر فرصتی که به دست می‌آورند، استفاده کنند.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.