درخشان: داور می‌توانست آن پنالتی را نگیرد

۲۹م دیماه ،

حمید درخشان پس از شکست یک بر صفر برابر پرسپولیس در نشست خبری اظهار داشت: فکر می‌کنم تیم ما مستحق این باخت نبود و ما خیلی خوب بازی کردیم و اگر از موقعیت‌های استفاده می‌کردیم برنده می‌شدیم. هیچ فرصتی به حریف ندادیم و اگر موقعیت دیگری به جز آن صحنه داشتند به من بگویید. نمی‌خواهم وارد مسایل داوری شوم ولی آن پنالتی را گرفتند و در ضمن داور ملاحظه یک سری مسایل را کرد که خوب نبود. داور می‌توانست به بازیکنان پرسپولیس هم به اندازه بازیکنان ما اخطار بدهد.

وی ادامه داد: آن صحنه پنالتی نبود و رضایی در آن صحنه توپ نداشت ولی باید به نظر داور احترام گذاشت و اگر حرفی زدم به این خاطر بود که می‌توانست آن پنالتی را نگیرد.

درخشان در مورد دربی گفت: هر تیمی که تجربه بیشتری داشته باشد می‌تواند برنده دربی شود.

سرمربی داماش در مورد فحاشی در ورزشگاه‌ها‌، گفت: باید این فرهنگ را از داخل تماشاگران بیرون کنیم و کمک کنیم چنین اتفاق‌هایی رخ ندهد . همانطور که از تماشاگران گهر تعریف می‌کنیم امیدوارم تماشاگران دو تیم استقلال و پرسپولیس تیم خودشان را تشویق کنند. دلیل ندارد تماشاگران به بازیکنان و اشخاصی که حاشیه فوتبال می باشند توهین کنند. عده‌ای که خصومت شخصی دارند این تنش را به وجود می‌آورند. چرا تماشاگران باید در حریم مدیران دخالت کنند. نباید به کسی توهین شود. اگر به مدیرعاملی توهین شود اصلا خوب نیست و اینکه تماشاگران سراغ کسانی بروند که خارج از چارچوب می باشند درست نیست و انشالله این مسئله تکرار نشود.

وی در مورد حضور نیکبخت واحدی گفت: او بازیکن با کیفیتی است اما بازیکن زمانی می‌تواند همه توانا‌یی‌اش را به رخ بکشد که از نظر فیزیکی در شرایط ایده‌آل باشد. او بازیکن با کیفیتی است و باید تمرینات بدنی بیشتری داشته باشد.

درخشان در مورد روند پرسپولیس گفت: پرسپولیس تیم بزرگی است و مهره‌های خوبی دارد. برای ما در جام حذفی بهتر است حریف ذوب آهن شود. در جام حذفی هر تیمی باهوش باشد برنده است. بازی با هر دو تیم پرسپولیس و ذوب آهن سخت است و بازی با پرسپولیس سخت‌تر است. امیدوارم اشتباهاتی که در گلزنی داشتیم در آینده تکرار نکنیم.

وی تصریح کرد: علی کریمی یکی از بازیکنان با کیفیت پرسپولیس است و آنها را می‌شناختم و راهکار‌های این تیم را می‌شناختم در این بازی فقط یکی دو بار توپ روی دروازه ما آمد و می‌توانستیم به گل هم برسیم اگر در طول بازی از بازیکنان پرسپولیس غفلت می‌کردیم بازنده می‌شدیم. همانطور که گفتم پرسپولیس اگر مقابل ما در جام حذفی بازی کند برای ما سخت‌تر خواهد بود. جام حذفی خیلی سخت است. در ۱۲۰ دقیقه مشخص می‌شود و اگر در روال عادی بود می‌توانستم پیش بینی کنم که چطور یک تیم برنده شود اما اکنون نمی‌شود این کار را کرد.

سرمربی داماش در مورد اینکه قهرمان جام حذفی تهرانی است یا شهرستانی گفت: پرسپولیس و اسقلال شانس بیشتری دارند و ممکن است در جام حذفی اتفاقی بیفتد که نتایج دیگری رقم بخورد.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.