درخشش دانش‌آموزان نیشابور در مسابقات فرهنگی هنری خراسان رضوی

دانش‌آموزان  نیشابوری شرکت کننده در مسابقات فرهنگی و هنری خراسان رضوی در اردوگاه شهید رجایی باغرود برگزار شد، ۱۱۳ رتبه استانی را کسب کردند.
به گزارش خبرنگار آریا در نیشابور ،محمدیوسف سپهری‌راد معاون مدیرکل و مدیر آموزش و پرورش نیشابوربا اعلام این خبر عنوان داشت: دانش‌آموزان نیشابوری در مسابقات فرهنگی و هنری خراسان رضوی خوش درخشیدندوگروه سرود راهنمایی شاهد آل یاسین نیشابور رتبه اول استان را کسب کرد.
وی با بیان اینکه راهنمایی شهید بهشتی رتبه سوم استان را در نمایش عروسکی کسب کرد، افزود: تعداد ۸۱ نفر نیز رتبه انفرادی اول تا سوم را در رشته‌های هنرهای دستی و تجسمی، مطالعه و تحقیق، شعر و داستان، روزنامه دیواری و فیلم کوتاه به خود اختصاص دادند.
سپهری راد با اشاره به اینکه دبیرستان شاهد مالک اشتر در رشته نمایش عروسکی حائز رتبه دوم استان شد، توضیح داد: این در حالی است که از مجموع ۱۸۶ دانش‌آموزی که به این مرحله اعزام شده بودند تعداد ۵۱ نفر رتبه اول استان، ۳۷ نفر رتبه دوم استان و تعداد ۹۸ نفر رتبه سوم استان را به خود اختصاص دادند.
وی بیان کرد: پنج هزار و ۸۷۷ نفر دانش‌آموز در مرحله دوم “سطح شهرستان” در سه مقطع ابتدایی، راهنمایی و متوسطه با هم رقابت داشتند که از این تعداد هزار و ۲۹۸ نفر رتبه اول تا سوم مرحله دوم را کسب کردند.
مدیر آموزش و پرورش نیشابور با اشاره به اینکه تعداد ۴۷ نفر از همکاران فرهنگی در مسابقات پرسش مهر ۱۲ ریاست جمهوری اسلامی شرکت کردند، گفت: تعداد ۱۴ نفر رتبه اول تا سوم استان را کسب کردند.
سپهری‌راد تصریح کرد: آثار دانش‌آموزان رتبه‌های اول این رشته‌ها برای شرکت در مسابقات مرحله کشوری به تهران ارسال شده است.
 


خبرگزاری آریا

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.