درخشش “ستاره حیات” با محجوب، قاسمی و فراهانی

مجموعه تلویزیونی “ستاره حیات” به کارگردانی “جواد افشار” روز سه شنبه ۱۸ مهر در جاجرود کلید می‌خورد.

فریبا توکلی، تهیه کننده مجموعه تلویزیونی “ستاره حیات” در گفتگو با خبرنگار حوزه رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران گفت: درحال حاضر در بیمارستانی در جاجرود مشغول بررسی فضاهای بیمارستان هستیم و قرار است تولید این پروژه از ۱۸ مهر کلید بخورد.
وی افزود: لوکیشن اصلی این سریال پایگاه اورژانس در نزدیکی جاده تهران جاجرود است.
توکلی در خصوص داستان این مجموعه تلویزیونی، اظهار داشت: داستان “ستاره حیات” پیرامون زندگی مسئول این پایگاه به نام “سلیمان میلانی” می گذرد که “حسین محجوب” ایفاگر این نقش است.
وی در این خصوص افزود: در این مجموعه علاوه بر تماشای زندگی خصوصی میلانی به همراه همسر و فرزندانش به زندگی خصوصی دو تکنسین به نام های سینا و رضا که نقش های آن را به ترتیب “کامران تفتی” و “نیما رئیسی” برعهده دارند نیز پرداخته می شود و همچنین در هر قسمت شاهد دو ماموریت اورژانسی هم هستیم.
توکلی ادامه داد: حسین محجوب، ثریا قاسمی، بهزاد فراهانی، محبوبه بیات، فرهاد بشارتی، هما ارشاد، صفا آقاجانی، نسیم ادبی، سوگل طهماسبی در این فیلم به ایفای نقش می پردازند و همچنین فریبا متخصص به جای فریبا جدی کار بازی خواهد کرد.
لازم به ذکر است؛ “جواد ارشاد” کارگردان، “سینا کرمانی زاده ” تصویربردار، “مجید شریفی” دستیار برنامه ریز و “فریبا توکلی” تهیه کننده این مجموعه تلویزیونی هستند.
گفتنی است؛ مجموعه تلویزیونی ستاره حیات در گروه تولید و سریال شبکه سه سیما ساخته می شود./ص


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. رضاحیدری:

    ازکاگردان این سریال کمال تشکرمی نمایم

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.