درخشش فولادی ها در لیگ دوازدهم

۲۴اردیبهشت،

بررسی عملکرد تیم فوتبال فولاد خوزستان در لیگ دوازدهم؛

تیم فولاد خوزستان با کسب امتیاز و قرار گرفتن در رده چهارم توانسته یکی از سهمیه های حضور در بازیهای آسیایی را بدست بیاورد.

به گزارش خبرنگار ورزشیممتازنیوز، به بهانه پایان لیگ دوازدهم و حضور فولاد خوزستان در لیگ قهرمانان آسیا وضعیت این تیم را در لیگ دوازدهم مورد بررسی قرار دادیم که خواندنش خالی از لطف نخواهد بود.

تیم فولاد خوزستان در ابتدای فصل بازیهای خود را با سرمربیگری حسین فرکی آغاز کرد.

در ابتدای فصل بازیکنان این تیم با هم هماهنگ نبودند ولی با گذشت چند دیدار هماهنگی لازم را بدست آوردند و توانستند در نیم فصل اول با (۱۷ بازی)، (۸ برد)، (۵ مساوی)، (۴ باخت)، (۲۹ گل زده)، (۱۹ گل خورده) و (۲۹ امتیاز) جایگاه سوم را در جدول به خود اختصاص دهند.

تیم فولاد که همواره جزو تیمهای سازنده لیگ برتر بوده است در لیگ دوازدهم هم براساس سیاست گذاری هایش روی بازیکنان جوان و پایه اش حساب باز کرد و در خصوص نقل و انتقالات بازیکنان نامی و بزرگی به خدمت نگرفته است.

این تیم اهوازی با همین بازیکنان توانست در نیم فصل دوم مقابل حریفانش نتایج قابل قبولی بگیرد و تا مدتی جزو مدعیان قهرمانی لیگ دوازدهم بود.

فولادی ها با چند شکست از هدفشان که قهرمانی در لیگ دوازدهم بود دور شدند، اما بازیکنان جوان و باانگیزه فولاد دیوارهای ناکامی را فرو ریختند و توانستند سرانجام با (۱۴ برد)، (۱۴ مساوی)، (۶ باخت)، (۵۲ گل زده)، (۳۵ گل خورده) و (۵۶ امتیاز) در لیگ دوازدهم جایگاه چهارم جدول را به خود اختصاص می دهند.

فولادی ها با کسب جایگاه چهارمی در لیگ دوازدهم توانستند برای دومین بار سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست آورند.

براساس شنیده ها حسین فرکی قصد ماندن در تیم فولاد خوزستان را نداشته و تمایل به حضور در تیم سابقش نفت تهران را دارد.

مسئولان تراکتورسازی هم مذاکراتی با حسین فرکی انجام داده اند و یکی از گزینه های اصلی مربیگری این تیم به شمار می آید.

با تمام این تفاسیر مسئولان فولاد خوزستان تمایلی به از دست دادن این مربی زحمتکش و بااخلاق ندارند.

باید دید در روزهای آینده وضعیت مربیگری تیم فولاد خوزستان به چه صورت می گردد.

فولادیها برای حضور مقتدرانه در لیگ قهرمانان آسیا باید در فصل نقل و انتقالات پرتکاپوتر ظاهر شوند و بازیکنان مطرح و کلیدی در سه پست دفاع، هافبک و حمله به خدمت بگیرند تا در این مسابقات زنگ تفریح تیمهای هم گروهشان نباشند./آق


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.