درخشش وکیلی‌منش در میان چهره‌های نام آشنا

گردآوری توسط گروه موسیقی ممتازنیوز

در آمار نظرسنجی مردمی مشخص شد

در نظرسنجی اخیر مردمی ˝علیرضا وکیلی منش˝ در میان چهره‌های نام آشنای عرصه موسیقی بالاترین آمار علاقمندی مردمی را کسب کرد.

به گزارش ممتاز نیوز، این خواننده جوان، در نظرسنجی مردمی که از سوی برنامه رادیویی یک سبد ترانه برگزار شد، در میان چهره های نام آشنای عرصه خوانندگی آواز کلاسیک ایرانی حایز بیشترین آمار علاقمندی مردمی شد.

در میان چهره های آشنایی که این هفته نامشان در کنار نام وکیلی منش دیده می‌شود، نام هنرمندانی از جمله شهرام ناظری، رضا صادقی، محمد اصفهانی و غلامحسین اشرفی نیز دیده می شد.

در این نظر سنجی علیرضا و کیلی منش برای تیتراژ سریال قفسی برای پرواز به عنوان خواننده محبوب مردمی انتخاب شد. آهنگسازی این اثر بر عهده پیروز ارجمند بر مبنای شعری از محمد رضا رحمانی است.

وکیلی منش متولد ۱۳۶۱ در شهریار و از شاگردان اساتید برجسته محمدرضا شجریان ، حمیدرضا نوربخش ،کریم صالح، شادروان سید نورالدین رضوی سروستانی است.

وی تا کنون با هنرمندانی از جمله نادر مشایخی، پیمان سلطانی و محمد علی کیانی نژاد همکاری داشته است. از جمله آثار وی می‌توان به « فیلم سینمایی پسر مریم »، « سریال قفسی برای پرواز »، قطعات آوازی «مستند ایران»، «خطبه خوان رستاخیز»،

همکاری با گروه های موسیقی ایل ، مهتاب رو ، ماهان ، سپید و سیاه، نوای مخالف و … از فعالیت های دیگر وی محسوب می‌شود.

وی تا کنون کنسرت های متعددی در داخل و خارج از کشور از جمله اتریش ، فرانسه ، چک ، روسیه ، ترکیه ، چین ، الجزایر ، مالزی و قطر برگزار کرده است.

متأخرترین اثر پیروز ارجمند با عنوان «بغض عاشقانه» با صدای این هنرمند به زودی روانه باز می‌شود.

انتهای پیام/


آخرین خبرها
منبع:هنرآنلاین
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.