درخواست افزایش ۵۰ درصدی مستمری بهزیستی در بودجه ۹۲

۰۶م آذر ،
ممتاز نیوز : معاون امور اجتماعی سازمان بهزیستی از پیشنهاد و درخواست افزایش ۵۰ درصدی مستمری مددجویان در لایحه بودجه سال ۹۲ خبر داد.

محمد نفریه در گفتگو با مهر با بیان این مطلب افزود: براساس مصوبه دولت مستمری مددجویان در سال ۹۱ برای خانواده های یک نفره ۴۰ هزار تومان ، دو نفره ۴۵ هزار تومان ، ۳ نفره ۵۵ هزار تومان ، ۴ نفره ۶۰ هزار تومان و ۵ نفره به بالا نیز ۷۵ هزار تومان درنظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه در سال جاری با ۲۰ درصد افزایش مستمری ها موافقت شده است ، گفت: در صورت تخصیص بودجه این افزایش ها اعمال خواهد شد.معاون اجتماعی بهزیستی تاکید کرد: علاوه بر مستمری ماهانه مددجویان کمکهای موردی و همچنین دانشجویی ، دانش آموزی، وام و … نیز دریافت می کنند که رقم کمکها آن در مجموع قابل قبول می گردد.

به گفته نفریه ، به منظور ارائه  تسهیلات بیشتر به مددجویان تحت پوشش، برای سال آینده در لایحه بودجه پیشنهاد افزایش حداکثر ۵۰ درصدی مستمری را داده ایم که امیدواریم مورد موافقت قرار گیرد.وی اظهار داشت: البته دو طی دو سال قبل مددجویان نهادهای حمایتی از یارانه نقدی نیز برخوردار شده اند که رقم آن بیشتر از مستمری ها و کمک حالی برای زندگی آنان است.

منبع: ممتاز نیوز
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.