درخواست برای تعویق جلسه رای اعتماد به وزیر ورزش و جوانان

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس با اشاره به تعطیلات اخیر مجلس گفت: چهارمین گزینه پیشنهادی وزارت ورزش و جوانان فرصتی برای ارائه برنامه ها و گفتگو با نمایندگان مجلس ندارد به همین سبب بهتر است مجلس جلسه رای اعتماد را به روز سه شنبه ۲۸ آبان ماه موکول کند.

به گزارش گروه وبگردی ممتاز نیوز،محمدمهدی پورفاطمی در گفتگو با  مهر با بیان این مطلب افزود: نمایندگان آشنایی در مورد محمود گودرزی گزینه پیشنهادی دولت برای وزارت ورزش و جوانان ندارد به همین سبب باید ملاقاتها بین نمایندگان و این گزینه برای شناخت بیشتر در هفته جاری ادامه پیدا کند.

وی افزود: در صورتیکه جلسه رای اعتماد روز یکشنبه برگزار شود، قاعدتا گزینه پیشنهادی وزارت جوانان فرصت کافی برای اعلام برنامه های خود و دفاع از آنها ندارد و مجلس باید در این زمینه فکری کند.

پورفاطمی با اشاره به حساسیت وزارت ورزش و جوانان تصریح کرد: کشورما کشور جوانی است. فردی که انتخاب می گردد باید اشراف کاملی به مشکلات و آسیبهای آن ها داشته باشد. البته اگر فعالیت این وزارتخانه به این شکل ادامه پیدا کند حوزه جوانان همانند قبل نسبت به ورزش کم رنگ و کم رنگتر می گردد.

این نماینده مجلس ادامه داد: احیای سازمان ملی جوانان به سبب جلوگیری از بزرگ شدن دولت امکانپذیر نیست. اما باید معاونت جوانان در این وزارتخانه با ساختاری تازه و متفاوت از قبل ایجاد و فردی شایسته و آشنا به مشکلات و مسائل جوانان در این سمت فعالیت کند.

پورفاطمی توضیح داد: ادغام این وزارتخانه از ابتدا کار اشتباهی بود. قطع به یقین وزیر نمی تواند در هر دو حوزه تخصص کافی و لازم را داشته باشد بنابراین بهتر است به جای سخت گیری در این حوزه یک وزیر مقتدر انتخاب شود.

وی دربارهٔ احتمال رای آوردن محمود گودرزی توضیح داد: قطع به یقین این بار گزینه پیشنهادی دولت برای تصدی گری وزارت ورزش و جوانان از مجلس رای اعتماد می گیرد.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.