درخواست بی‌شرمانه القاعده عراق از بیوه‌های تروریست‌ها

فروردین ۱۴۰۳

سرکردگان القاعده عراق در تازهترین فرمان خود خطاب به همسران تروریست هایی که به هلاکت رسیده اند، از آنان خواست خود را برای “جهاد نکاح” و ارائه خدمات ویژه به دیگر تروریست ها آماده کنند.

به گزارش مجله شبانه باشگاه خبرنگاران به نقل از شبکه العالم، سران القاعده از بیوه‌های کشته‌هایش خواسته به منظور حمایت از تروریست های این گروهک، فتوای جهاد نکاح را اجرا کنند.

عدی الخدران فرماندار الخالص در استان دیاله عراق در گفتگو با “سومریه نیوز”، ضمن اشاره به این درخواست سرکردگان گروهک تروریستی القاعده، اظهار داشت: فتوای مزبور، معاشرت زنان القاعده با عناصر آن به منظور روحیه دادن به آنان را مشروع می داند.

الخدران افزود: تلاش القاعده برای اجرای این فتوای صادره از سوی روحانیون گمراه به منظور حمایت از گروههای مسلح در سوریه، نشانه آن است که فتوای مزبور “فرا کشوری” است و به عراق اختصاص ندارد.

وی ادامه داد: این قبیل فتواها ضربه بزرگی به اسلام وارد می کند، لذا روحانیون و علمای دین باید با اندیشه افراط گرایانه ای که می کوشد ارزشهای انسانی دین اسلام را مخدوش نماید، مقابله کنند.

فتوای شیوخ تکفیری سلفی مبنی بر “جهاد نکاح”، معاشرت زن با مرد برای چند ساعت بر اساس عقد ازدواج و سپس فسخ آن را مجاز می داند.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

تا این لحظه ۵نظر ثبت شده
  1. اباذررادمنش:

    باسلام هرکشوری که آلت دست یهودقرارگیرد،سرنوشتش همین است.وقتی زعمای گرانقدرشیعه میگویند مقاومت کنیددربرابرظلم وطغیان دلیلش این است که انسان تسلیم دربرابرظالم،محکوم به بی حرمتی وتظلم است یادآوری مینمایم وقتی مختاربه گروه ترسووبزدل گفت اینان (پسران زبیر)فردامانند گوسفند سرهای شمارا ازتن جداخواهندکرد،میخواست بگوید وهابی وسلفی و… کسی را تکریم نمیکند.یهودهم اینچنین است پس استاداینها یهودیست که تفکرش این است که ازهمه نژادهای بشربرتراست.پس امام حسین(ع) فرمود:هیهات منالذله وما این درس را باید آویزه گوش قراردهیم تا عاقبت بخیر شویم.برادران باید به این وضع خون گریه کنیم که دشمنان اسلام بالباس اسلام فاتحه اسلام را میخواهند بخوانند امابحول قوه الهی اسلام سربازان خودش رادارد که موقع لزوم عمل خواهندکرد.

  2. لیدا:

    دینی را که داعش معرفی می کنددینی است که از قبل توسط لابی صهیونیست ها وفراماسونرها به رهبران داعش باهزینه های هنگفتی که عربستان خرجشراداده تعلیم داده شده تامنافع انان حفظ شودبالاخره دوران اینهاهم به یاری اقاامام زمان سر میاید

  3. بهنام:

    ازگروه داعش متشکرم که نام روسپیگری را جهادنکاحی گذاشتند وبااین کار قبح این عمل را برداشتند لطفا خواهران خودشان را برای جهاد نکاحی به ایران بفرستند.خیلی صواب دارد

  4. شاهن:

    وقتی فواحش مبارزمیشوندبیشترازاین نبایدازاین مفتی فسادانتظاری داشت این مزدورهاهم بایدفکرچنین روزهایی رامیکردند هرچند فساد فساد میآورداماهرچه که ازاین دست بدهی ازآن دست خواهی گرفت دنیادارمکافات است خدالعنتشان کنداین بی آبروهارا

  5. شيعه:

    لعنت خدابرمفتیان کافروهابی وهمه القاعده وطرفدارانشان.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.