درخواست جالب تروریست‌های سوریه!

۲۳م دیماه ،

تروریست‌های افراطی در سوریه ادعا می‌کنند خواهان برقراری حکومت اسلامی در سوریه می باشند و با هر گروهی که با این مسأله مقابله کند، برخورد می‌کنند.

به گزارش ممتازنیوز، فارس به نقل از «رویترز» نوشت: تروریست‌های خارجی تندرو در سوریه می‌گویند که برای برقراری حکومت اسلامی در سوریه می‌جنگند چه معارضان سوری با این مسأله همسو باشند چه نباشند.

به این ترتیب نفوذ اسلامگرایان تندرو در سوریه برای همه آشکار شده است به گونه‌ای که بعضی از آنها با انتقال در خیابان‌های شهرهای سوریه پرچم‌های سیاه برافراشته‌اند و شعارهای افراطی اسلامی سر می‌دهند و بسیاری از تروریست‌ها ادعا می‌کنند که جنگجویان شجاعی می باشند و در جنگ افغانستان و عراق آموزش دیده‌اند و اغلب تابع گروهک القاعده می باشند.

یکی از این اشخاص که در منطقه ویران شده «حی الکرم» مستقر شده است و تابعیت کشور ترکیه را دارد می‌گوید که حکومت سوریه باید بر اساس شریعت اسلامی ایجاد شود و برقراری حکومتی دموکراتیک کاملا غیر قابل قبول است.

او که خود را «خطاب» می‌نامد، تا دو سال پیش در ترکیه راننده بوده و به افغانستان سفر کرده و اکنون حدود ۶ ماه است که در سوریه به سر می‌برد ادعا می‌کند: در برابر هرکسی که با برقراری حکومت اسلامی در سوریه مخالفت کند ایستادگی می‌کنیم حتی اگر از نیروهای معارض باشند.

یکی از اشخاصی که به تازگی به گروهک تروریستی «جهاد» در سوریه پیوسته است ابوحارث ۲۷ ساله است او اهل آذربایجان است و می‌گوید حضور در سوریه اولین تجربه اوست و فکر می‌کند بشار از استالین هم بی رحم تر است.

برخی از این اشخاص از کشورهای عربی نیز آمده‌اند، «ابو احمد لیبی» که در درگیری‌هایی که در لیبی منجر به سقوط قذافی شده بود شرکت کرده است و به همراه ۱۵ لیبی دیگر به سوریه آمده و مسئولیت آموزش ۴۰ تروریست سوری را نیز به عهده گرفته است.

از آغاز درگیری‌ها در سوریه تعداد بسیاری از گروه‌های تروریستی افراطی وابسته به القاعده با حمایت کشورهای غربی و عربستان به سوریه اعزام شده‌اند.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.