درخواست داورزنی از مسئولان ورزش کشور/ به والیبال هم هواپیمای اختصاصی بدهید

فروردین ۱۴۰۳

ورزش > والیبال – رئیس فدراسیون والیبال ،بعداز شگفتی سازی تیم ملی با شکست ایتالیا در مودنا،حالا دغدغه رفتن تیمش به کوبا و برگشت به تهران برای بازی با آلمان را دارد.

به گزارش ممتاز؛تیم ملی ایران بعداز بازی دوم با ایتالیا صبح فردا از میلان به پاریس می رود تا با پرواز ۱۱ ساعته به هاوانا برسد.برای دو بازی هفته ششم لیگ جهانی با کوبا.تا اینجای کار مشکلی نیست. اما ایران هفته آینده ۲۱ و ۲۲ تیرماه میزبان تیم آلمان است.در حالی که پرواز تیم بعداز بازی دوم با کوبا،کنسل شده است تا ملی پوشان یک روز دیرتر به تهران برسند،یعنی دو روز قبل از مسابقه اول با آلمان.
به همین خاطر داورزنی دست به دامان رئیس جمهور شده است.رئیس فدراسیون والیبال دراین باره می گوید:«ما به خاطر انتخابات ریاست جمهوری،بازی ۲۴ خرداد با آلمان را به تیرماه موکول کردیم.چاره ای هم نداشتیم.از طرفی پرواز سه شنبه آینده تیم کنسل شد،بنابراین تیم یک روز دیرتر پرواز می کند .بعد هم تیم باید از روسیه به تهران بیاید.این مساله بازیکنان را خسته می کند. آنها دو روز قبل از مسابقه می رسند. در حالی که آلمان زودتر به تهران می رسد و آماده ،آماده است و بچه های ما برای رفع خستگی به ۲۴ تا ۴۸ ساعت استراحت نیاز دارند.در حالی که با این شرایط نمی توانند استراحت کنند و برای بازی خسته اند. تیم ما کار ارزشمندی در ایتالیا انجام داد. بنابراین به هیات دولت درخواست دادم تا برای برگشت تیم ملی آنها با پرواز مستقیم به تهران برگردند.»

با این حال داورزنی فعلا باید تا برگشت محمد عباسی از کره صبرکند:«من درخواستم را به معاون وزیر داده ام.فعلا که وزیر برای بازیهای داخل سالن در کره است.قرار شده به محض برگشت او از کره،معاونش او را در جریان قرار دهد تا تقاضای ما را با رئیس جمهور مطرح کند.»رئیس فدراسیون از قول وزیر برای پاداش به ملی پوشان می گوید:«بعداز پیروزی تیم ملی والیبال مقابل ایتالیا ،وزیر قول پاداش به تیم را داده اند. امیدواریم که بچه ها در بقیه بازیها هم بدرخشند تا یک دفعه پاداش خوبی برای بردها بعداز بازیها بگیرند.»

۲۵۱ ۴۳


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.