درخواست رئیس جمهور غیر قانونی است

۲۵ام بهمن ،

رئیس بسیج جامعه پزشکی گفت: درخواست رئیس جمهوری برای تأیید اشخاص رد صلاحیت شده‌ در انتخابات نظام پزشکی غیر قانونی است و آقای احمدی نژاد باید به روند قانونی بررسی صلاحیتهای این انتخابات تمکین کند.

به گزارش ممتازنیوز، محمد رئیس زاده در گفت‌وگو با فارس دربارهٔ درخواست رئیس جمهوری برای تأیید صلاحیت، رد صلاحیت شده‌های انتخابات نظام پزشکی افزود: طبق روال قانونی فرد مورد نظر رئیس جمهوری در هیئت نظارت بر انتخابات نظام پزشکی رد صلاحیت شده و هم فرد مورد نظر رئیس جمهوری و هم شخص رئیس جمهوری باید از این روال قانونی تمکین کنند.

وی ادامه داد: اینکه ما در هر اتفاق‌ای به سبب اینکه اطرافیان ما مورد تایید قرار نگیرند بیاییم و تمام فرایند را بر هم بزنیم حرکتی دیکتاتور مأبانه کرده‌ایم.
 
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور گفت: با بررسی صلاحیت‌ نامزدهای انتخابات نظام پزشکی بیش از ۴ هزار نفر تائید صلاحیت شده‌اند بنابراین فقط به سبب رد صلاحیت یک نفر که آن هم مورد تایید رئیس جمهوری است نباید تمام زحمات، روند انتخابات و اشخاصی که وارد عرصه رقابت قانونی انتخابات شده‌اند را بازیچه دست خود قرار دهد.
 
رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی کشور تأکید کرد: جامعه پزشکی کشور از این حرکت ناخرسند است و فرد مورد اشاره رئیس جمهوری با وجود آنکه خود را مبرا از جریان انحرافی می‌داند. با این قبیل کارها شبیه اشخاصی می‌شود که در جریان انحرافی شرکت داشته‌اند.
 
وی گفت: به نظر می‌رسد آقای رئیس جمهور با این کارها به دنبال این است که فردی که اکنون صلاحیت او رد شده است به مرتضوی حوزه سلامت تبدیل کند.
 
وی درخواست رئیس جمهوری مبنی بر تأیید صلاحیت رد صلاحیت شده‌های انتخابات نظام پزشکی را غیرقانونی دانست و بر صلاحیت نامزدهای تعیین شده در انتخابات نظام پزشکی تأکید کرد.

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.