درخواست رویانیان از بانوان هوادار پرسپولیس

۳۱فروردین۱۳،

باشگاه با متین ورامین سرخپوشان را تنها نگذارند. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با درخواست از بانوان هوادار این تیم درخواست کرد با حضور در بازی فردای تیم فوتسال بانوان پرسپولیس و حمایت از این تیم کمک کنند که سرخپوشان به قهرمانی برسند.

ایسنا: باشگاه با متین ورامین سرخپوشان را تنها نگذارند. مدیرعامل باشگاه پرسپولیس با درخواست از بانوان هوادار این تیم درخواست کرد با حضور در بازی فردای تیم فوتسال بانوان پرسپولیس و حمایت از این تیم کمک کنند که سرخپوشان به قهرمانی برسند.

وی گفت: تیم فوتسال پرسپولیس سال قبل به قهرمانی لیگ برتر فوتسال دست یافت و امسال هم به دنبال این است که نتایج مطلوبی بگیرد. در حال حاضر این تیم در رتبه دوم قرار دارد و با تیم صدرنشین نیز دو امتیاز اختلاف دارد که قابل جبران است. فردا پرسپولیس با متین ورامین بازی دارد و برای پیروزی در این بازی به حمایت بانوان هوادار نیاز دارد. حضور هواداران در این بازی به نوعی می‌تواند زمینه‌ساز قهرمانی باشد.

رویانیان همچنین با اشاره به اینکه باشگاه پرسپولیس سعی کرده فعالیت خود را در رشته‌های غیرفوتبالی گسترش دهد، گفت: در جهت توسعه فعالیت‌های باشگاه یکی از کارهایی که انجام دادیم تشکیل تیم‌های تازه در رشته‌هایی غیر از فوتبال بوده است که خوشبختانه همگی توانسته‌اند در لیگ برتر کشور مقام‌های قهرمانی و نایب قهرمانی را به دست آورند.


مجله اینترنتی برترین ها | پورتال خبری و سبک زندگی
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.