درخواست سازندگان فیلم مستند حجازی از مردم/هر فیلمی که دارید در اختیار ما قرار دهید

گردآوری توسط گروه ورزش ممتازنیوز

ورزش > دیگر ورزشها – وب پایگاه اینترنتی ناصرحجازی نوشت:

ساخت فیلمی مستند که از لحظه درگذشت ناصر حجازی تا به امروز را به تصویر می کشد , آغاز شد .
 در این فیلم که, پیرامون وقایع دوران درگذشت حجازی و مراسم هایی که بعد از آن گرفته شده است , در کنار بررسی و علل محبوبیت وی که ۲ سال و اندی از پرواز ابدی اش به آسمانها می گذرد اما کماکان در دل مردم جای دارد و از یادها نمیرود توسط چهره های مطرح عرصه سیاست , هنر و ورزش و البته مردم بحث می گردد . ضمن آنکه قرار است شایعات و نا گفته ها در ارتباط با ناصر حجازی نیز مطرح شود .
ساخت فیلم مستند اسطوره ملی ایران که مراحل پیش تولید خود را به پایان می رساند بر اساس طرحی از امیر رفیعی , مدیر مسوول وبسایت شخصی ناصر حجازی  ساخته می گردد که خانواده حجازی به نمایندگی سعید رمضانی مجوز های لازم را صادر کرده اند .
فیلم مستند ناصر حجازی به تهیه کنندگی سعید بشیری که برنامه زنده و پر مخاطب ” دو قدم مانده به صبح ” در شبکه ۴ سیما و با اجرای محمد صالح علاء را در کارنامه دارد , کار خود را آغاز کرده است . ضمن آنکه امید محمد نژاد نیز کارگردان فیلم است .
در این فیلم , سعید رمضانی بعنوان نماینده صاحبان امتیاز وبسایت , نظارت کلی بر کار بر عهده دارد و امیر رفیعی با عنوان مجری طرح , جزئیات ساخت مستند را زیر نظر دارد .
روز قبل نیز احمد مسجد جامعی رئیس شورای شهر که قبل تر نیز در برگزاری مراسم بزرگداشت ناصر حجازی , نهایت همکاری با خانواده ایشان را داشت , در بازدید خود از مجموعه ورزشی مرغوبکار , قول حمایت مالی شورا و شهرداری را در ساخت فیلم مستند ناصر حجازی اعلام کرد .

عوامل ساخت این فیلم از همه کسانی که فیلمی از مراسم ختم حجازی دارند درخواست کرده تا این فیلم ها را از طریق پایگاه اینترنتی در اختیار آنها قرار بدهند.

۲۵۱ ۴۱


RSS
ماخذ: خبر آنلاین
باز نشر: پایگاه اینترنتی خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.