درخواست طلاق به خاطر سکونت در خانه پدرشوهر!

جامعه

زنی در دادگاه خانواده گفت: سکونت در طبقه دوم خانه پدرشوهرم مهم‌ترین علت طلاق من است، به گونه‌ای که در طول ۶ سالی که با همسرم زندگی می‌کنم همواره بر سر این مساله بحث داشته‌ایم.

به گزارش ایسنا، این زن که به همراه شوهرش در دادگاه خانواده حاضر شده بود، درخصوص علت درخواست طلاقش افزود: ما در طبقه دوم منزل پدرشوهرم زندگی می‌کنیم و پدر و مادر همسرم در طبقه اول زندگی می‌کنند، زمانی که در حال انجام فعالیت‌های روزمره مانند شست و شوی لباس‌ها یا جارو کردن با جارو برقی هستیم مرتبا از سوی پدر و مادر همسرم به ما تذکر داده می‌شود که صدای زیادی از کارکردن ماشین لباس شویی و جاروبرقی به طبقه پایین می‌رسد و موجب اذیت ما می‌شود.

وی ادامه داد: حتی جابه جا کردن یک میز انتقاد تند والدین همسرم را به دنبال دارد به گونه‌ای که حتی فرزند چندماهه‌مان نیز حق گریه کردن ندارد.

زن تصریح کرد: بارها از همسرم خواسته‌ام که خانه‌ای در سطح شهر اجاره کنیم اما همسرم با اینکه درآمد خوبی دارد حاضر به مستاجری نیست و ادامه این روند برایم غیرممکن شده است.

در ادامه قاضی دادگاه از مرد پرسید: چرا حاضر به رفتن از خانه پدرت نیستی؟ مرد در پاسخ گفت: والدین من به جز چند مورد که خودم هم قبول دارم، زیاد از ما ایراد نگرفته‌اند. تقریبا هفته‌ای دوبار جارو برقی و ماشین لباس شویی کار می‌کند، در چندسال گذشته نیز فقط یک بار مادرم به ما تذکر داد که با فحاشی همسرم روبرو شد.

وی ادامه داد: همسرم از ابتدا با پدر و مادرم مشکل داشت و هرگاه نام آنان به میان می‌آمد از آنان به بدی یاد می‌کرد، حالا هم می‌خواهد به جایی برای زندگی برویم که از پدر و مادرم دور باشیم، اصلا درست نیست زمانی که شخصی خودش دارای خانه است جایی دیگری خانه اجاره کند.

قاضی پس از شنیدن اظهارات طرفین، گفت: شما در ابتدای راه هستید، زندگی زناشویی فراز و نشیب‌های گوناگونی دارد. گذشت، داروی همه اختلافات خانوادگی است و تلاش هر یک برای استحکام زندگی خانوادگی به مثابه جهاد در راه خداست.

به گزارش ایسنا، در پایان دادگاه قاضی از مرد خواست با توجه به این که همسرش دادخواست طلاق داده و ادامه زندگی در کنار والدین همسرش برای وی غیرممکن است، خانه‌ای برای همسرش اجاره کند. شوهر زن نیز قبول کرد و زن دادخواست طلاقش را مسترد کرد.


اخبار جامعه

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.