درخواست طلاق زن به علت نخریدن مایکروفر!

زنی در دادگاه خانواده گفت: مدت یک سال است که ازدواج کرده‌ام و در این مدت برای انجام هرکار کوچکی باید به تمامی اعضای خانواده همسرم جواب پس بدهم، وقتی هم از شوهرم گلایه می‌کنم می‌گوید ما تازه در اول زندگی هستیم و نیاز به مشورت و راهنمایی داریم.
به گزارش ممتازنیوز،  این زن که ۲۷ سال سن داشت، ادامه داد: مدت زیادی است که خانواده همسرم در زندگی ما دخالت می‌کنند و تلاش دارند نظرات‌شان را بر ما تحمیل کنند، همسرم نیز نه تنها این عمل آنان را محکوم نمی‌کند بلکه آن را نوعی همکاری در زندگی می‌داند به طوری که تحمل و ادامه این زندگی برایم مشکل شده است.
وی تصریح کرد: چندوقت پیش قصد داشتیم یک مایکروفر خریداری کنیم بعد از توافق با همسرم به بازار رفتم و یک نوع آن را پسندیدم و با همسرم قرار گذاشتیم که فردای آن روز مایکروفر را خریداری کنیم ولی فردای آن روز زمانی که همسرم از سرکار بازگشت گفت قضیه خرید مایکروفر را با مادرم در میان گذاشتم و مادرم گفت شما نیازی به مایکروفر ندارید، من هم از خرید آن منصرف شدم.
در ادامه، شوهر این زن که ۲۹ سال سن داشت و در دادگاه حاضر بود نیز در پاسخ به اظهارات همسرش گفت: همسرم زن بسیار ولخرجی است به طوری که شب‌ها هر چه در پیام های بازرگانی تلویزیون تبلیغ شود، از من می‌خواهد برایش بخرم! در مورد خرید مایکروفر نیز خانواده‌ام فقط به من توصیه کردند که فعلا مایکروفر نیاز ندارید، البته تاکنون یاد ندارم در چیز دیگری دخالت کرده باشند.
وی ادامه داد: خانواده‌ام هر چه می‌گویند فقط و فقط فکر خوشبختی ما هستند و همسرم چون در این مورد با مخالفت و مقاومت خانواده من روبه رو شده، با آنان و من بنای ناسازگاری گذاشته است.
در ادامه قاضی خطاب به زوج جوان گفت: مهم‌ترین عامل ایجاد یک زندگی مستحکم و بانشاط توافق نظر زوجین و تفاهم آنان با در نظر گرفتن شرایط زندگی و نیازهای خانواده است، از طرفی خریدها باید متناسب درآمد خانواده باشد و زمانی که چنین حالتی رخ داد دیگر هیچ کس نمی تواند به خود اجازه دهد در چنین زندگی استواری دخالت کند اما زمانی که زن و شوهر شرایط را درک نکنند زمینه برای دخالت دیگران ـ حالا چه خوب و یا چه بد ـ ایجاد می‌شود، پس سعی کنید با همکاری و معاضدت با یکدیگر سکان زندگی را دستان خود بگیرید و از دخالت بیجای دیگران در آن جلوگیری کنید.
این زوج جوان پس از اظهارات قاضی توافق کردند به زندگی مشترک خود بازگردند و تلاش کنند در خرید‌های زندگی بیشتر از این درپی جلب نظر یکدیگر باشند و با توافق یکدیگر برای خرید اقلام زندگی اقدام کنند.

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.