دردسرهای دعوای خیابانی راننده اتوبوس

۲۲ آبان ،

درگیری دو مرد جوان بر سر جای پارک، پای آنها را به دادسرا کشاند و پرونده‌ای عجیب را رقم زد.

به گزارش تفسیری ایران این مردان جوان که یکی از آنها راننده اتوبوس و دیگری راننده پراید می باشند، ظهر ۲۳ مهرماه در خیابان سه راه ورامین شهرری، بر سر پارک اشتباه اتوبوس با هم درگیر شدند و بعد از کتک‌کاری، هر کدام جداگانه برای شکایت به نزد پلیس رفتند.

راننده اتوبوس و برادرش اولین کسانی بودند که بعد از دعوا به گشت کلانتری ۱۳۱ شهرری مراجعه کردند و به شکایت از مردی دست زدند که آنها را از صورت هدف ضربه‌های خشمگینانه قرار داده و به فک و دندان راننده ۳۶ ساله آسیب زده بود. برادران این راننده اتوبوس به مأموران گفتند که به جز کتک‌کاری، از سوی مرد عصبانی ناسزا شنیده‌اند. هنوز دقایقی از این ادعاها نگذشته بود که راننده جوان پراید نیز به کلانتری رفت و از راننده اتوبوس و برادرش به خاطر ناسزاگویی و کتک‌کاری شکایت کرد. این مرد جوان نیز ادعا کرد، تنها با یک اعتراض هدف حمله برادران جوان قرار گرفته و از سوی آنها آسیب دیده است.

با توجه به این ادعاها، پرونده‌ای درخصوص دعوای خیابانی پیش روی بازپرس شعبه هفتم دادسرای شهرری قرار گرفت و وی دستور داد میزان آسیب‌دیدگی از سوی پزشکی قانونی مشخص شود. دو مرد خشمگین بعد از انجام معاینات کامل و اعلام نتایج آن که حکایت از آسیب دیدگی دو راننده عصبانی داشت، آنها برای بازجویی‌های قضایی به دادسرا احضار شدند و با نپذیرفتن ادعاهای همدیگر، هر کدام سعی در تبرئه خودشان داشتند.

سعید راننده ۳۲ ساله پراید در حالی که تصمیم به پیگیری قطعی پرونده‌اش را داشت، به بازپرس دانشور گفت: اتوبوس در وسط خیابان پارک شده و کل راه را بسته بود، تنها یک اعتراض من به این موضوع سبب درگیری شدید شد و دو برادر با همدستی هم و با استفاده از قفل فرمان خودرویم، به جان من افتادند و حتی فرصتی برای دفاع باقی نگذاشتند. راننده اتوبوس نیز در دفاع از خودش گفت: آن روز یک اتوبوس دیگر هم در ایستگاه ایستاده بود و جایی برای توقف ما باقی نمانده بود. به همین خاطر من پشت اتوبوس اول و در حالی که هنوز در خط‌کشی ایستگاه قرار داشتم، توقف کردم. اما راننده پراید با ناسزا آغاز به اعتراض کرد و خیلی سریع با برادرم درگیر شد. من برای آرام کردن برادرم به میان آمدم که ناگهان از سوی این مرد هدف ضربه قرار گرفتم و صورتم آسیب دید.

با توجه به این ادعاها، بازپرس دانشور دستور احضار شاهدان ماجرا را صادر کرد و با حضور آنها در دادسرا و تأیید درگیری دو طرفه میان دو راننده، دستور تحقیقات تکمیلی از سوی بازپرس شعبه هفتم داده شد و بزودی کیفرخواست پرونده صادر خواهد شد.

حوادث
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.