دردسرهای ایتالیا از شوخی با یادگار هادریانوس

۰۲م آذر ،

این جعبه حاوی یک آنتن رادیویی، چندین باتری و یک چراغ چشمک زن بود و نزدیک یک مجسمه یافت شد.

به گزارش مجله شبانهممتازنیوز، قلعهٔ سنت آنجلو یا کاستل سنت آنجلو به معنای قلعهٔ فرشتهٔ مقدس که پیشتر با نام آرامگاه هادریان شناخته می شد ساختمانی مدور و استوانه ‌ای‌ شکل واقع بر کرانه رود تیبر در شمال غربی مرکز تاریخی شهر رم در ایتالیا است.

این بنا اول توسط هادریانوس، امپراتور روم به‌عنوان آرامگاهی برای او و خانواده‌ اش ساخته‌شد اما بعدتر در طول تاریخ با انجام تغییراتی در آن به عنوان آرامگاهی برای چند امپراتور دیگر و خانواده‌هایشان، دژ، زندان و پناهگاهی برای پاپها و پادگانی برای نیروهای ناپلئونی نیز مورد استفاده قرار گرفت. این ساختمان امروزه تبدیل به موزه شده ‌است.

اما در پی کشف یک جعبه مشکوک سیاه در قلعه سنت آنجلو همه گردشگران از این قلعه تخلیه شدند. این جعبه حاوی یک آنتن رادیویی، چندین باتری و یک چراغ چشمک زن بود و نزدیک یک مجسمه یافت شد.

متخصصان خنثی سازی بمب پس از بررسی این شی آن را بی خطر اعلام کردند. هر ساله صدها هزار گردشگر از این قلعه دیدن می کنند و به اعتقاد کارشناسان، چنین اقداماتی سبب بی اعتمادی گردشگران به امنیت این مناطق و کاهش سود ایتالیا از گردشگری خواهد شد که در این دوره بحران اقتصادی، خبر بسیار بدی است.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.