دردسرهای کوهنوردی پدر و دختر در دارآباد

۲۵م دیماه ،

ممتازنیوز: صعود پدر و دختر کوهنورد در ارتفاعات دارآباد بخاطر سرمازدگی نیمه‌تمام ماند و عملیات جست‌وجوی ۱۰ ساعته‌ای را کلید زد.

به گزارش ایران، پدر و دختر ورزشکار که تصور نمی‌کردند نداشتن تجهیزات برای آنها اینگونه دردسرساز شود، درست در میانه راه از حرکت بازماندند و در دل کوه اسیر شدند. ماجرای گرفتاری این دو کوهنورد خیلی زود به پایگاه امداد و نجات شمیرانات گزارش شد و امدادگران در کمترین زمان به کمک آنها شتافتند. 

رئیس پایگاه امدادی شمیرانات با تأیید این خبر گفت: زینب ۱۴ ساله همراه با پدر ۴۲ ساله‌اش صبح شنبه راهی ارتفاعات دارآباد شده و در میانه راه به خاطر نداشتن تجهیزات کافی و در حالی که دختر نوجوان یک پوتین ساده به پا داشت، با مشکل اساسی روبه‌رو شده بودند.ناصر چرخ‌ساز افزود: ساعت ۱۰ شب شنبه ماجرای این صعود نیمه تمام به ما گزارش شد و در همان ساعت سریع یک تیم ۶ نفره به منطقه اعزام کردیم.

وی در ادامه گفت: تیم عملیاتی بعد از ۱۰ ساعت جست‌وجو در ارتفاعات صبح دیروز موفق شدند پدر و دختر گرفتار شده را پیدا کنند و به پایگاه انتقال دهند. رئیس پایگاه امداد و نجات شمیرانات در پایان خاطرنشان کرد: دختر نوجوان از ناحیه پا دچار سرمازدگی شدید شده بود و اگر نیروها بموقع به وی دست پیدا نمی‌کردند به طور حتم با مشکل اساسی روبه‌رو می‌شد. 

باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.