دردسرهای میشله اوباما برای ما!+عکس

۰۷م اسفند ،

مراسم پر زرق و برق اسکار، مثل همیشه، این بار هم حاشیه دار شد. یکی از این حاشیه ها، البته، در ایران رخ داد. …به سبب تفاوت های بسیار در سنت ها، باورها، و آداب اجتماعی-اعتقادی، رسانه های ایرانی ناگزیرند با ابزار تازه، یعنی همان فتوشاپ مورد اشاره هر روزه کامنت گذاران، بر عرض و طول پوشش های زنان غربی بیفزایند….

مراسم پر زرق و برق اسکار، مثل همیشه، این بار هم حاشیه دار شد. یکی از این حاشیه ها، البته، در ایران رخ داد.

به گزارش ممتازنیوز، به سبب تفاوت های بسیار در سنت ها، باورها، و آداب اجتماعی-اعتقادی، رسانه های ایرانی ناگزیرند با ابزار تازه، یعنی همان فتوشاپ مورد اشاره هر روزه کامنت گذاران، بر عرض و طول پوشش های زنان غربی بیفزایند.

در گزارش تصویری رسانه های ایرانی از مراسم اسکار هم ابزار فتوشاپ به میدان آمد؛ اما این بار از دید یکی از رسانه های غربی دور نماند… البته این رسانه هم به تفاوت ها اشاره کرد و این امر را ناگزیر دانست.

محور این گزارش، کاری است که خبرگزاری فارس با عکس بانوی اول ایالات متحده انجام داده است؛ یعنی همان فتوشاپ ناگزیر. وی بر خلاف سنت اسکار، از کاخ سفید، و از طریق ویدئو کنفرانس، برنده شده فیلم آرگو را اعلام کرد و زمینه برای تفسیرهای سیاسی این انتخاب را گسترش داد.

 در ادامه این گزارش، مخالف های ایرانیان با فیلم آرگو نقل و گفته شده که اکران آن در ایران ممنوع، اما دستیابی به آن با کمتر از ۱ دلار ممکن است.


..
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.