دردها را خوشمزه درمان کنید!

۰۹اردیبهشت،

دردهای متفاوتی که در بدن به وجود می آید همه به کمک داروهای شیمیایی قابلیت درمان دارد اما همیشه راه های طبیعی پیشرو در درمان بوده اند پس بهتر است از خوراکی های خوشمزه برای درمان درد استفاده کنید.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران ،‌ درد به دلایل مختلف رخ می دهد به طوری که شاید کوچکترین حرکتی ممکن است دردی را در قسمتی از بدن شما ایجاد کند. برای درمان هر دردی می توان از راه های مختلفی وارد شد اما خوردن خوراکی های خوشمزه را هیچکس رد نخواهد کرد. بسیاری از محققان طی سال ها تلاش به این نتیجه رسیده اند که بعضی خوراکی های می توانند در درمان درد مفید باشند.
** زرد چوبه – قلب درد

دردی بسیار بد که می تواند مرگ را برای شما به همراه داشته باشد. قلب درد بسیار است به طوری که نمی توان آن را بسیار تحمل کرد اما این مشکل را نیز می توان به راحتی با خوردن زدر چوبه حل کرد. ادویه ای شگفت انگیز مانند زردچوبه به راحتی می تواند دردهای قلب را از بین ببرد. بعضی نیز احساس خفگی و گرمای شدیدی در دلشان می کنند که زردچوبه این مشکل را نیز می تواند از بین ببرد.

** زنجبیل – سردرد

سردرد این روزها مشکل بسیاری از مردم است. آلودگی هوا، ارتباط بیش از حد با تکنولوژی ها از دلایل اصلی سردرد می باشند. زنجبیل با داشتن ماده ای به نام “تروم باکسین” می تواند رسیدن خون به مغز را کنترل کرده و در صورت بروز سردرد به سرعت آن را از بین ببرد. استفاده از زنجبیل به اشخاصی که به گرمی ها حساسیت دارند پیشنهاد نمی شود ولی هر وقت دچار سر درد شدید تنها یک قاشق زنجبیل در غذا می تواند این مشکل را از بین ببرد.

** آویشن – دردهای سینوسی

اگر سینوس های شما درد بسیاری به سرتان وارد می کند نیازمند یک خوراکی با طبع گرم میباشید. اویش می تواند گزینه ای بسیار مناسب برای این مشکل باشد. اویشن را می توانید در هر غذایی استفاده کنید، همچنین نوشیدن یک یا دو لیوان چای آویشن در طول روز می تواند کمک به سزایی کند. برای درست کردن چای آویشن باید یک قاشق از ان را با آب جوش به مدت ۱۰ دقیقه بجوشانید تا چای شما آماده شود.

** نیش پشه – روغن نعنا

پشه دشمن اصلی انسان در طول فصل بهار تابستان این روزها بار دیگر به شهرها حمله کرده اند. نتیجه ای که میتوان از حضور یک پشه در نزدیک بدن گرفت تنها باقی ماندن جای نیش این موجود کوچک است. درد و سوزش اولین مقدمه های یک جوش یا محل نیش پشه است. برای از بین بردن این محل حتما یک شیشه روغن نعنا خریداری کنید. برای نیش هایی که روی دست و پا وجود دارد چند قطره از این روغن بچکانید سپس دستتان را بشویید و دیگر محل زخم را نخارانید.


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.