“درساحت حضور” به پخش مستقیم نماز جمعه می‌پردازد

برنامه “در ساحت حضور” به تهیه کنندگی رضا قربانی، هر جمعه با پخش زنده نماز جمعه تهران از رادیو تهران موج FM ردیف ۹۴ پخش می شود.

احمد برمر، سردبیر این برنامه در گفتگو با خبرنگار بخش رادیو و تلویزیون باشگاه خبرنگاران؛ پیرامون اهمیت آئین سیاسی عبادی نماز جمعه در دین مبین اسلام گفت: این نماز جمعه بود که انقلاب اسلامی را  اینگونه حفظ کرده و اتحاد مردم را به منصه ظهور رسانده است بنابراین شبکه رادیویی تهران هر جمعه به پخش مستقیم نماز جمعه که نمایش وحدت و قدرت مسلمانان و میعاد نمازگزاران مومن است به طور زنده از ساعت ۱۱ تا ۱۳:۳۰ می‌پردازد.

وی از نماز جمعه به  عنوان بزرگترین اجتماع سیاسی عبادی هفتگی در جهان و رویدادی با شکوه و اقتدار منحصر به دین مبین اسلام یاد کرد و افزود: “در ساحت حضور” نه تنها اختصاص به خطبه های نماز جمعه، سخنرانی‌ها و قرائت وصیت نامه شهدا داشته بلکه به پخش گزارش های مردمی از اهمیت و جایگاه نماز جمعه و ارائه مطالبی در مورد اهمیت روز جمعه خواهد پرداخت.
وی اظهار داشت: از دیگر بخش های این برنامه می‌توان به آیتم هایی در خصوص فضیلت انتظار و جایگاه امام ، پرسش و پاسخ پیرامون امام زمان (عج) و شبهات مطرح شده پیرامون غیبت، ظهور و مسائل بعد از ظهور امام زمان (عج) و ارائه مطالبی همچون توسلات و رهیافتگان به ساخت مقدس امام زمان (عج) و معرفی سایت های مهدوی اشاره داشت.
وی در مورد عوامل سازنده این برنامه رادیویی گفت: “رضا قربانی” به عنوان تهیه کننده ،‌”رضا خضرائی” گوینده، “محمدرضا محمدی” و “پویا پورکیانی” از گزارشگران در این برنامه همراه شنوندگان خواهند بود.
همچنین مخاطبان با ارسال پیام کوتاه به شماره ۳۰۰۰۰۹۵۶-۵ و یا با مراجعه به آدرس الکترونیکی RADIOTEHRAN@IRIB.IRمی‌توانند نظرات ، انتقادات و پیشنهادات خود را مطرح کنند./ص


باشگاه خبرنگاران

تا این لحظه ۱نظر ثبت شده
  1. اسماعیل رشیدی:

    با سلام خدمت شما….. این جانب یکی از اصناف شهر تبریز میباشم.در طول چند روز اخیر با سیل پلمپ های اداره اماکن ، با دستور سردار حدود ۷۰۰ امکنه پلمپ شده .که بالغ بر ۱۲۸ هزار نفر از کار بیکار شده و برای ادامه زندگی با مشکل بر خورد کرده اند… اینجانب به نمایندگی از ۱۲۸ هزار نفر که هیچ مدافع ای در این راستا ندارند ، از شما خواهان حل این مشکل میباشم . لازم به ذکر میباشد که در این روزهای نزدیک به انتخابات ، اجرای چنین طرح های ضربه ای محکم به نظام وارد خواهد آورد. بنده با تمام و جود با شما همکاری خوام کرد تا این مشکل را حل کنیم یا حق ۰۹۱۴۲۲۰۱۶۸۶

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.