درس غزه درس دزفول است / توهم دشمنان از ارسال نیرو و سلاح به عراق توسط جمهوری اسلامی ایران

گردآوری شده توسط گروه سیاسی ممتاز نیوز:

رئس سازمان بسیج مستضعفین گفت: دشمنان جمهوری اسلامی این گونه القا می‌کنند که ایران نیرو و سلاح به عراق آورده است در صورتی که به هیچ عنوان این گونه نیست.

به گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران؛ سردار نقدی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاعی امنیتی باشگاه خبرنگاران در خصوص تحولات عراق و پیروزی‌های ارتش عراق در آمرلی و نقش جمهوری اسلامی ایران در این پیروزی‌ها گفت: دشمنان این گونه القا می‌کنند که جمهوری اسلامی نیرو و سلاح آورده است در صورتی که به هیچ عنوان اینگونه نیست و ایران مهم‌ترین کاری که کرده درس مقاومت داده است.
 
وی افزود: بیشترین نقش جمهوری اسلامی نقش الهام‌بخشی به مبارزه و مقاومت است در صورتی که دشمنان قصد دارند این مسائل را وارونه جلوه دهند.
 
رئیس سازمان بسیج مستضعفین افزود: درس غزه درس دزفول است که ۷۰۰ بمب هواپیما و موشک خورد و مردم مقاومت کردند و درس گیلانغرب است که در مقابل تانک و مسلسل با چوب ایستادند.
 
سردار نقدی در پایان خاطرنشان کرد: مردم غزه با دست‌های خالی قدرت دارند که در مقابل چهارمین ارتش دنیا بایستند؛ دنیای اسلام که ده‌ها هزار تانک هزاران هواپیما و میلیون‌ها رزمنده دارد می‌تواند هر ابرقدرتی را زیر و زبر کند.
 
انتهای پیام/


باشگاه خبرنگاران
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.