درمان باورنکردنی میگرن با سوراخ کردن گوش! +عکس

بہ گزارش ممٺاز نیوز بہ نقل از باشگاه خبرنگاران: کالین سیمَن، ۷۰ ساله، برای متوقف کردن دردهای طاقت‌فرسای ناشی از میگرن همه‌چیز را امتحان کرده است؛ از داروهای قوی گرفته ٺا چسباندن گیره‌ی لباس بہ صورتش. این پدر سالخورده کہ صاحب دو فرزند است، از ۲۰ سالگی دچار میگرن شده است و همواره از این مشکل رنج می برد.

او برای درمان این بیماری روش‌های درمانی مختلفی را امتحان کرده بود ازجمله تزریق آمپول در اطراف چشم‌هایش؛ اما میگرن‌هایش شدیدتر شدند بہ‌گونه‌ای کہ تمام‌روز دردی مداوم را تحمل می‌کرد کہ تمامی نداشت و وی را آزار می داد.

اما پس‌ازآنکہ یکی از دوسٺانش بہ او درباره‌ی درمان میگرن با سوراخ کردن گوش خبر داده است، کالین هم تصمیم گرفت بہ آمریکا برود و این راه را هم امتحان کند. یک ماه پس از ایجاد سوراخی در غضروف داخلی گوشش دیگر دردهای میگرنی او قطع شده است.

درمان باورنکردنی میگرن با سوراخ کردن گوش! +عکس

طرفداران این شیوه‌ی درمانی می‌گویند سوراخ کردن غضروف داخلی گوش درست مانند طب سوزنی باهدف قرار دادن نقاط تحت‌فشار روی سطح بدن، دردها را تسکین می‌دهد. هرچند دکتر فیاض احمد، عصب‌شناس و عضو موسسه خیریه «Migraine Trust» می‌گوید هنوز هیچ مدرکی وجود ندارد کہ ثابت کند این روش جدید با میگرن مقابله می‌کند.


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممٺاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.