درهای تیم ملی فوتسال بسته نیست

به نقل از سایت فدراسیون فوتبال علی صانعی در گفت و گو با امیرحسین پورمحمد مدیر رسانه ای تیم ملی فوتسال با ابراز رضایت از عملکرد شاگردانش در اردوهای اخیر گفت: درهای تیم ملی به روی هیچ بازیکنی بسته نیست و نفرات شایسته بازهم به اردو دعوت خواهند شد.

وی افزود: اردوی دوم ما روز دوشنبه به اتمام رسید. بازیکنان از امروز در اختیار باشگاه‌هایشان قرار می‌گیرند تا ساعت ۹ صبح روز شنبه هفته پیش رو که تهران را به مقصد اصفهان برای برگزاری دیدارهای تدارکاتی مقابل روسیه ترک می‌کنیم.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان خاطرنشان کرد: اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم. خوشبختانه بازیکنان کم کم به آمادگی می‌رسند. بازیکنان دو هفته دیگر در مسابقات لیگ بازی می‌کنند و پس از آن مجددا به اردوی تیم ملی خواهند آمد. فکر می‌کنم در فاصله ۲۵ روز تا جام جهانی که اردوی نهایی ما آغاز می‌شود، بازیکنان به شرایط ایده‌آل و مدنظر ما برسند. درحال حاضر برخی بازیکنان شرایط خوبی دارند و برخی دیگر کم کم به مرز آمادگی نزدیک می‌شوند.

وی در خصوص احتمال دعوت از بازیکنان جدید به اردوی تیم ملی فوتسال کشورمان گفت: باید یک فهرستی ۲۵ نفره را برای حضور در جام جهانی به فیفا ارسال کنیم به همین منظور با بررسی دیدارهای لیگ برتر در هفته‌های پیش رو بازهم نفراتی را به اردو دعوت خواهیم کرد. در دیدارهای تدارکاتی با روسیه ۱۷ بازیکن فعلی را مورد ارزیابی قرار خواهیم داد و در دیدار با اوکراین نیز تعدادی دیگر از بازیکنان را محک می‌زنیم. صانعی افزود: درهای تیم ملی به روی هیچ بازیکنی بسته نیست و ما بهترین بازیکنان را برای همراهی تیم ملی به فیفا معرفی خواهیم کرد. در این رابطه با بررسی شرایط و تاکتیک‌های تیم ملی و وضعیت حریفان بهترین‌ها را به اردو دعوت می‌کنیم و در نهایت ۱۴ نفر از شایسته‌ترین بازیکنان را با خود به جام جهانی خواهیم برد.

سرمربی تیم ملی فوتسال کشورمان اصلی‌ترین اهداف این تیم در جام جهانی را بدین صورت تشریح کرد:  در جام جهانی می‌خواهیم پله پله پیش برویم. هدف ما در این رقابت‌ها ابتدا صعود از مرحله گروهی و در ادامه موفقیت در مرحله حذفی، راهیابی به جمع چهار تیم برتر است و به امید خدا صعود به فینال است.

وی در خاتمه تصریح کرد: ما هم مانند تمام تیم‌های مدعی جهان هدف‌مان صعود به فینال جام جهانی و قهرمانی است و برای دستیابی به آن تلاش می‌کنیم. علاوه بر تیم ایران، دیگر تیم‌های برتر دنیا نیز چنین هدفی دارند و برای رسیدن به آن تلاش می‌کنند. در این بین زحمت و تلاش تیم‌ها و شرایط مسابقه است که تیم‌های برتری را مشخص می‌کند.

براساس اعلام صانعی تیم ملی فوتسال کشورمان عصر شنبه و روز یکشنبه هفته پیش رو در اصفهان تمرین خواهد کرد و روزهای دوشنبه و سه شنبه به مصاف تیم ملی روسیه می‌رود.


Varzesh3.com | ورزش ۳

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.