دروازه‌بان نفت: تشخیص دادم وقت‌کشی کنم!

۲۸م اسفند ،

حامد فلاح‌زاده می‌گوید وقت‌کشی‌اش در بازی مقابل استقلال اشکالی نداشته و خود استقلالی‌ها هم در بازی‌هایشان چنین کاری انجام می‌دهند.

دروازه‌بان نفت تهران در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی ایسنا دربارهٔ تساوی تیمش مقابل استقلال، بیان کرد: بازی خوبی بود و دو تیم موقعیت‌های بسیاری داشتند اما ما امتیاز حساسی گرفتیم. البته استقلال هم در کورس قهرمانی قرار دارد و می‌توانست با شکست ما وضعیت بهتری پیدا کند اما ما نیز برای کسب سهمیه آسیایی تلاش می‌کنیم و از قبل برای بازی امروز برنامه داشتیم.

وی همچنین دربارهٔ اعتراض استقلالی‌ها به وقت‌کشی‌اش در دقایق پایانی نیمه دوم، تصریح کرد: هواداران استقلال دوست دارند تیم‌شان در هر شرایطی برنده باشد و در کل در ورزشگاه آزادی باب شده که میزبان باید برنده باشد و بازیکن حریف باید بازی را زود آغاز کند اما من امروز احساس کردم بعضی جاها باید وقت بازی را بکشم و بعضی جاها هم بازی را زود آغاز کنم. البته خود استقلالی‌ها هم در بازی‌هایشان وقتی جلو می‌افتند همین کار را می‌کنند.

دروازه‌بان نفت همچنین دربارهٔ درگیری‌اش با مجتبی جباری در جریان بازی، افزود: صحبت خاصی نبود و اتفاقی نیفتاد. مجتبی به من گفت که بازی را زود آغاز کن، من هم در جواب گفتم توپ بازی خراب است. به هرحال در شرایط پرفشار بازی نتوانستم قربان‌صدقه جباری بروم.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.