دروازه بان ایرانی نامزد بهترین دروزاه بان جهان در سال ۲۱۰۵ شد +عکس

به گزارش ممتاز نیوز به نقل از ایسنا : سایت فوتسال پلنت که در پایان هر سال میلادی بهترین بازیکنان مرد و زن جهان را انتخاب می‌کند، پس از معرفی نامزدهای بهترین بازیکن و دروازه‌بان زن جهان این بار نامزدهای بهترین دروازه‌بان سال ۲۰۲۴ جهان را انتخاب کرده است که در این بین نام مهدی مصطفایی دروازه‌بان تیم تاسیسات دریایی به چشم می‌خورد و در نامش این لیست دیده می شود.

البته مصطفی نظری دروازه‌بان اصلی تیم تاسیسات دریایی می باشد و مصطفایی که دروازه‌بان دوم تیم تاسیسات می باشد شاید به دلیل حضور در دیدار پایانی مسابقه‌های فوتسال قهرمانی باشگاه‌های آسیا که با قهرمانی این تیم همراه شده است، انتخاب شده‌ است.

همچنین این سایت از تاخیر به وجود آمده در معرفی نامزدها عذرخواهی کرده است و دلیل آن را برگزاری مسابقه‌های جام ملت‌های اروپا و جام ملت‌های آسیا عنوان کرده که این دو مسابقه‌ با قهرمانی ایران و اسپانیا به پایان رسیده است.

۱۰ دروازه‌بان فوتسال برتر جهان که برای این پست نامزد شده‌اند به شرح زیر است:

میودراک آکسن تیوویچ (صربستان) – جیان کارلو راموس رادولفو (برزیل) – لئوناردو دملو ویرالیت (برزیل/قزاقستان) – خسوس هررو پارون (اسپانیا) – گوستاوو لوبو پاراده‌دا (روسیه) – خوان بوسکو مولینا سالینرو (اسپانیا) – نیکولاس سارمینتو (آرژانتین) – استفانو ماماره‌لا (ایتالیا) – مهدی مصطفایی (ایران)‌ – فرانچسکو سدانو آنتولین (اسپانیا)

دروازه بان ایرانی نامزد بهترین دروزاه بان جهان در سال 2105 شد +عکس


باز نشر: سایت خبری تحلیلی ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.