درودگر و احمدزاده جریمه نقدی شدند/ تقدیر کمیته انضباطی از تماشاگران گهر دورود

۱۳م دیماه ،

کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال آخرین احکامش را دربارهٔ پرونده های موجود در کمیته انضباطی اعلام کرد.

به گزارش ایسنا و به نقل از پایگاه اینترنتی فدراسیون فوتبال، کمیته انضباطی به خاطر عملکرد خوب تماشاگران تیم گهر درود در بازی مقابل استقلال تهران در دورود که دوم دی ماه ۹۱ برگزار شد، باشگاه گهر را مستحق پاداش دانست. کمیته انضباطی با توجه به کمبودهای رفاهی که در این شهر وجود دارد و با توجه به فرهنگ سازی و تبلیغات موثر باشگاه گهر دورود در سطح شهر و تشویق موثر و مفید و عدم توهین به بازیکنان حریف و فرهنگ سازی در ورزشگاهها علی رغم شکست تیم گهر و حذف از رقابتهای جام حذفی کشور، ضمن قدردانی از رفتار شایسته تماشاگران دورودی، به استناد بند ب ماده ۳۷ آیین نامه انضباطی، مبلغ ۱۰ میلیون تومان به عنوان پاداش جهت قدردانی ازحرکت طرفداران باشگاه گهر دورود از سوی سازمان لیگ به این باشگاه اهدا می کند. کمیته انضباطی امیدوار است که مسابقات آینده لیگ برتر شاهد تکرار روش پسندیده تماشاگران دوردی در همه باشگاهها باشد.

درودگر ۴ میلیون و احمدزاده دو میلیون تومان جریمه شدند

پس از مصاحبه های صادق درودگر، مدیرعامل ملوان بندرانزلی علیه فدراسیون و انجام مصاحبه های خلاف واقع و تحریک آمیز علیه مقامات فدراسیون فوتبال ایران که سبب تشویش اذهان عمومی شد، با توجه به مدارک و مستندات موجود که مورد تایید شخص درودگر قرار گرفت، وی در جلسه کمیته انضباطی اعلام کرد که سوتفاهم پیش آمده و قصدش تضعیف فدراسیون نبوده است، اما رفتار ایشان بر خلاف آیین نامه انضباطی فدراسیون فوتبال است و به همین سبب صادق درودگر به پرداخت مبلغ ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. در صورت تکرار چنین رفتاری در آینده برخورد شدیدتری به عمل خواهد آمد.این رای با توجه به میزان جریمه، طی مدت یک هفته پس از ابلاغ قابل تجدیدنظر خواهی در کمیته استیناف است.

همچنین سرمربی تیم ملوان، محمد احمدزاده پیش از بازی این تیم مقابل پرسپولیس در جام حذفی مصاحبه هایی خلاف واقع انجام داد و علیه فدراسیون و داوری مطالبی را در رسانه عنوان کرد که وی به پرداخت مبلغ ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی و عذرخواهی از فدراسیون فوتبال و باشگاه پرسپولیس طی مدت ۱۰ روز پس از ابلاغ رای، محکوم شد. رای صادره قطعی است.

جریمه دو باشگاه پرسپولیس و ملوان

بر اساس گزارش ناظر داوری و ناظر بازی تیم های پرسپولیس و ملوان بندرانزلی از سری رقابتهای جام حذفی در تهران که ۲۹ آذرماه برگزار شد تماشاگران دو تیم تخلفاتی مرتکب شدند که باشگاه پرسپولیس را به پرداخت ۸ میلیون تومان جریمه و باشگاه ملوان را به پرداخت ۴ میلیون تومان جریمه نقدی محکوم می کند. رای صادره یک هفته پس از صدور در کمیته استیناف، قابلیت تجدیدنظرخواهی دارد.

جریمه نقدی استقلال و آلومنیوم و تیغ نورد

در بازی تیم های آلومینیوم و استقلال در بندرعباش که ششم دی ماه برگزار می شد، محمود تیغ نورد بازیکن تیم آلومینیوم در دقیقه ۵۳ پس از فحاشی اخراج شد. همچنین تماشاگران تیم های آلومینیوم و استقلال تخلفاتی مرتکب شدند که بر همین اساس، محمود تیغ نورد یک جلسه از همراهی تیمش در مسابقات رسمی محکوم و به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. باشگاه آلومینیوم هم به خاطر عملکرد تماشاگرانشان به پرداخت ۳۰ میلیون ریال و باشگاه استقلال هم به خاطر تخلفات تماشاگرانش به پرداخت ۲۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شد. آرای صادره قطعی می باشند.

جریمه نقدی راه آهن و صنعت نفت

در دیدار تیم های صنعت نفت آبادان و راه آهن شهرری در دیدار ۳۰ آذر ۹۱ در جام حذفی باشگاههای کشور، تماشاگران تیم نفت آبادان تخلفاتی مرتکب شدند و نیمه اول این دیدار به سبب استفاده بازیکنان راه آهن از جورابهای همرنگ و بر خلاف مقررات بازی، با ۵ دقیقه تاخیر آغاز شد. به همین سبب تیم راه آهن به پرداخت جریمه یک و نیم میلیون تومانی محکوم شد. همچنین باشگاه نفت آبادان به سبب تخلف تماشاگرانش به پرداخت ۵ میلیون تومان محکوم شد.

تکرار تخلفات ممکن است به تصمیمات شدیدتری از جمله برگزاری بازی بدون تماشاگر و کسر امتیاز هم مواجه شود. رای صادره در باشگاه جریمه نقدی باشگاه در مهلت یک هفته قابل تجدید نظر در کمیته استیناف است.

بازیکنان تراکتور و داماش جریمه شدند

در بازی تیم های داماش گیلان و باشگاه تراکتورسازی تبریز در تاریخ ۳۰ آذر۹۱، محمد ابراهیمی، سیدصالحی، مهدی کیانی از تیم تراکتورسازی و حسین ابراهیمی از تیم داماش تخلفاتی شدند که بر همین اساس، محمد ابراهیمی و سیدصالحی به توبیخ کتبی با درج در پرونده و هر نفر به پرداخت ۳۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم شدند. همچنین مهدی کیانی و حسین ابراهیمی هم به پرداخت یک میلیون تومان جریمه نقدی محکوم شدند. آرای صادره قطعی است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.