دروگبا: قهرمانی با چلسی در اروپا اوج فوتبالم بود

۸فروردین ۱۳،

دروگبا ۳۵ ساله در فینال لیگ قهرمانان سال قبل در دقایق پایانی گل تساوی بخش بازی را برای چلسی وارد دروازه بایرن مونیخ کرد و در ضربات پنالتی هم پنالتی پیروزی بخش چلسی را به ثمر رساند تا این باشگاه انگلیسی اولین عنوان قهرمانی خود در لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند.

به نقل از مهر، دروگبا در گفتگو با مجله یوفا گفت: انتظار نداشتم بعد از ترک چلسی دوباره در لیگ قهرمانان اروپا بازی کنم. اما رابطه بسیار خوبی با این تورنمنت دارم، با چلسی و مارسی ۹ سال در این تورنمنت معتبر به میدان رفتم. فصل قبل بالاخره جام قهرمانی این تورنمنت را بالای سر بردم. آخرین فصل حضورم در چلسی قله تمام دوره فوتبالی من بود.

دروگبا که بعد از چلسی به شانگهای شنهوا چین و بعد از آن به گالاتاسرای پیوست از تیم جدید خود کاملا راضی است و در مورد آن می گوید: گالاتاسرای باشگاه شناخته شده ای در اروپاست و پیش از این جام یوفا را فتح کرده و اکنون ما امیدواریم بتوانیم به مرحله بعدی رقابتهای لیگ قهرمانان راه پیدا کنیم. گالا در ژانویه خریدهای بسیار خوبی انجام داد، وسلی اسنایدر یکی از بهترین خریدها بود، اما او ۶ ماه بود که فوتبال بازی نکرده بود و باید از نظر بدنی کمی خود را آماده کند. من هم برای چند ماه بازی نکرده بودم و اگر بگویم ۱۰۰ درصد آماده هستم راستش را نگفته ام اما تمام تلاش و انرژی ام را برای تیم خواهم گذاشت.


Varzesh3.com | ورزش ۳
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.