درویش زاده : ژیمناستیک ایران در المپیک برزیل حضور خواهد داشت

جعفر درویش زاده روز چهارشنبه به ایرنا گفت : با خرد جمعی که در این فدراسیون وجود دارد و تلاش تمامی دست اندرکاران، ژیمناستیک ایران حرکت خوبی را شروع کرده و در بازیهای المپیک ۲۰۱۶ می تواند در سه وسیله دارحلقه ، زمینی و خرک نماینده داشته باشد.

رییس فدراسیون ژیمناستیک افزود : ورزشکاران ژیمناستیک کشورمان در جهان از شرایط خوبی برخوردارند وفدراسیون با برنامه ریزی های مناسب به شرایط مطلوب رسیده است.

وی گفت:طی چند روزگذشته دبیر فدراسیون ژیمناستیک درنشستی با مسوولان فدارسیون اوکراین به توافق رسید که ژیمناستیک کشورمان از وجود یکی از مربیان خوب اوکراینی که از دانش روز این رشته برخوردار است، بهره مند شود .

درویش زاده گفت:این مربی اوکراینی دراستانهاحضور خواهد یافت و با شناسایی ژیمناست کارانی مستعد آنان را برای آموزش به اردو دعوت می کند.

رییس فدراسیون ژیمناستیک گفت: فدراسیون در نظر دارد پس از بررسی کار مربی اوکراینی و مطلوب بودن دانش وی از وجود دیگر مربیان تخصصی این کشور نیز استفاده نماید.

وی همچنین خبر ازحضور ژیمناست کارهای کشورمان در رقابتهای قهرمانی آسیا در اندونزی داد واظهار داشت که ورزشکاران کشورمان در رشته های هنری و ایروبیک اعزام خواهند شد .

ورزشی ** ۱۵۸۷ **۱۵۹۰

انتهای خبر / خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) / کد خبر ۸۰۲۷۸۰۸۵


ایرنا: خبرگزاری جمهوری اسلامی

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.