درگیریها به حومه دمشق رسید/ ادامه تعلیق فعالیت ناظران بین المللی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از خبرگزاری سوریه(سانا)، منابع امنیتی سوری از درگیری نیروهای امنیتی با گروههای تروریستی در منطقه “الهامه” در حومه دمشق خبر دادند.

این منابع بیان کردند: تروریستها با بستن برخی مناطق تلاش کردند که از مناطق “الزبدانی” و “مضایا” به منطقه “الهامه” و اطراف آن، سلاح ارسال کنند.

منابع فوق افزودند: در این درگیری ها دهها نفر از تروریستها کشته و زخمی و بسیاری نیز دستگیر شدند.همچنین مقادیر زیادی سلاح از تروریستها به دست آمد.

خبر دیگر اینکه گروههای مسلح سرتیپ خلبان “فرج شحاده” را در منطقه “العدوی” ربودند و نیروهای ویژه در جستجوی مکان این سرتیپ هستند.

از سوی دیگر گروههای مسلح در منطقه دوما در اطراف دمشق با تروریستها درگیر شدند که در نتیجه این درگیری شماری از تروریستها کشته و زخمی شدند.

منابع امنیتی ضمن اعلام این مطلب بیان کردند: نیروهای امنیتی یک خودروی حامل سلاح “دوشکا” را زدند که همه تروریستهای داخل آن کشته شدند.

همچنین نیروهای امنیتی سوریه با گروههای مسلحی که در “خان السبل” در حومه “ادلب” اقدام به آزار و اذیت مردم و تیراندازی به سوی عابران می کردند درگیر شدند و تعدادی از آنها را کشتند.

از سوی دیگر شبکه العربیه از ادامه تعلیق فعالیت تیم ناظران بین المللی در سوریه به سبب ادامه خشونتها در این کشور خبر داد.


MehrNews Rss Feed

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.