دریادار بیغم: همبستگی مردم مانع از دستیابی دشمن به اهدافش است

۲۸اردیبهشت،

7-262.jpg

جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش صبح امروز در مراسم صبحگاه این نیرو گفت: همبستگی و اتحاد مردم شریف ایران همواره مانع از دستیابی دشمن به اهدافش بوده است.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، دریادار غلامرضا خادم بیغم جانشین فرمانده نیروی دریایی ارتش در جمع فرماندهان و کارکنان این نیرو با اشاره به نامگذاری امسال به نام سال حماسه سیاسی و اقتصادی اظهار داشت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران، بویژه کارکنان نیروی دریایی ارتش بایستی در انتخابات پیش رو همچون قبل در خط مقدم این حماسه سیاسی حرکت کنند و مردم نیز با یک وحدت ملی و حضور پرشور در این عرصه به دشمنان ثابت کنند که هرگز اجازه نخواهند داد اهداف شوم‌شان محقق شود.

وی در ادامه با بیان اینکه هر حرکتی که در نیروی دریایی انجام می گردد برگرفته از منویات فرماندهی معظم کل قواست، افزود: کارکنان ولایتمدار این نیروی راهبردی امسال نیز کمر همت بسته‌اند و با تلاش هرچه بیشتر در راستای اجرایی شدن تدابیر مقام معظم رهبری با تمام توان خواهند کوشید.

دریادار خادم بیغم در پایان ضمن تبریک ایام فرارسیدن ایام ماه مبارک رجب و روز پدر خاطر نشان کرد: نیروی دریایی ارتش در تمامی ابعاد پیشرفت داشته و سعی دارد با توکل بر خداوند و بهره گیری از تجربیات و دانش کارکنان خود بر این پیشرفت بیفزاید.

انتهای پیام


ایسنا
باز نشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.