دریافت تندیس بلورین، حاصل تلاش همه همکارانم بود

۰۸م اسفند ،

مدیرعامل پارس خودرو:

دریافت تندیس بلورین، حاصل تلاش همه همکارانم بود

شرکت پارس خودرو با ثبت دستاوردهای خود در اظهارنامه تعالی سازمانی سال مفتخر به دریافت تندیس بلورین فرایند جایزه تعالی سازمانی سال شد .

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی ممتازنیوز به نقل از سایپا نیوز، مهندس روح الله صمدی مله، مدیرعامل شرکت پارس خودرو در این زمینه به خبرنگار سایپا نیوز گفت : این جایزه حاصل تلاش تمام همکارانم میباشد و آن را به پرسنل گروه خودروسازی سایپا خصوصاً همکاران عزیزم در شرکت پارس خودرو تقدیم میکنم .
وی افزود : بی شک همکاری همه شرکتهای گروه خودروسازی سایپا در کسب این موفقیت و زحمات پرسنل شرکت پارس خودرو در تمام سطوح تعیین کننده بوده است تا ما توانستیم به دریافت این جایزه نائل گردیم .
مدیرعامل پارس خودرو گفت : امیدوارم با کسب این افتخار و رسیدن به این سطح از تعالی سازمانی با تولید محصولات متنوع و با کیفیت بیشتر خدمت کنیم .
صمدی تصریح کرد : همانطور که در برنامه های داخلی پارس خودرو ارتقاء و بهبود فعالیت ها جزء اساسی ترین موضوعات میباشد ، کسب این موفقیت نشان از مسیر درست و مناسبی است که پارس خودرو در آن حرکت میکند و حاصل آن برآورده شدن توقعات مردم بزرگوار و نظام مقدس جمهوری اسلامی و دولت خدمتگزاراز بنگاههای اقتصادی در جهت تعالی خواهد بود .
شایان ذکر است تندیس بلورین جایزه تعالی طی مراسمی در دهمین همایش تعالی سازمانی و در حضور رئیس سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران ، معاونان وزارت صنعت معدن و تجارت ، مسئولین اتاق بازرگانی صنایع و معادن ایران ، جمعی از نمایندگان مجلس ، مدیران صنایع و مدیران شرکت های برتر به شرکت پارس خودرو اهدا شد .

سه شنبه ۸ اسفند   ۱۵:۳

منبع:عصرخودرو
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.