دریافت دو میلیارد تومان تخفیف برای کاربران

۱۱م دیماه ،

نخستین پایگاه اینترنتی خرید گروهی در ایران طی مدت یک ساله قبل فعالیت خود بیش از دو میلیارد تومان تخفیف برای کاربران و اعضای پایگاه اینترنتی خود دریافت کرده است که این رقم در سه ماه قبل ۱۲۰ درصد رشد داشته است.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، مدیر عامل شرکت کسب و کار نوین ایرانیان (نت برگ) با بیان این خبر اعلام کرد: از زمان آغاز به کار نت برگ از مرداد سال ۹۰ تاکنون ما توانسته‌ایم دو میلیارد تومان تخفیف برای کاربران خود بگیریم، این میزان تخفیف در ازای ۲۵۰۰۰۰ تعداد نت برگ بوده است که این موضوع و رشد روزافزون آن نشانگر اعتماد کامل کاربران اینترنتی ایران به روش خرید گروهی آنلاین و پایگاه اینترنتی نت برگ شده است.

علیرضا صادقیان با اشاره به سیستم نوین تبلیغات و فروش پایگاه اینترنتی نت برگ www.netbarg.com اذعان کرد: با توجه به تازگی این سیستم فروش و تبلیغات در ایران، می‌توان ادعا کرد که هم کاربران و هم صاحبان کالا و خدمات استقبال جالب توجهی از این سیستم داشته‌اند. جذب بیش از یک میلیون مشترک در پایگاه اینترنتی و همکاری با برندهای معتبر در حوزه‌های خدماتی و تولیدی مختلف نشانگر همین موضوع است.

وی با اشاره به این مطلب که نت برگ به عنوان پیشرو این صنعت در کشور در بومی سازی آن تلاش بسیاری داشته است افزود:‌ نت برگ با همکاری مشاوران خارجی خود و تیم حرفه‌ای همواره در فکر پاسخ به نیازهای خاص کاربران ایرانی بوده و در همیا راستا اخیرا با یک طراحی تازه و حرفه‌ای، همگام با پیشرفته‌ترین پایگاه اینترنتی‌های مشابه خارجی در این زمینه قدم برداشته است.

صادقیان اضافه کرد: خرید گروهی بهترین و ارزان‌ترین روش معرفی کسب و کارهای تازه بدون پرداخت هزینه‌های گزاف تبلیغاتی بوده است.

انتهای پیام


ایسنا
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.