دریافت فایل صوتی گفتگوی مفصل سیدعلی ضیاء با حمید عسکری در برنامه زنده «اینجا شب نیست»

۲۷م دیماه ،

موسیقی ایرانیان – سودا مولائی: حمید عسکری خواننده بنام موسیقی پاپ ایران به عنوان میهمان در برنامه زنده رادیویی «اینجا شب نیست» شبکه رادیویی جوان حضور پیدا کرد.

به گزارش خبرنگار موسیقی ایرانیان، سیدعلی ضیاء مجری توانمند این برنامه رادیویی از نیمه شب دیروز تا ۲ بامداد امروز چهارشنبه ۲۷ دی ماه در برنامه زنده رادیویی «اینجا شب نیست» میزبان حمید عسکری بود و با این خواننده دربارهٔ فعالیت‌های آتی و آلبوم در دست انتشار یافتن وی «سرنوشت» گفتگو کرد.

همچنین بهرام رادان میهمان تلفنی برنامه بود و از طرح‌های خود برای حمایت از بچه‌های اتفاق دیده روستای شین آباد پیرانشهر و زلزله زده‌های آذربایجان در ماه‌های پایانی امسال گفت.

حمید عسکری نیز از وضعیت گرانی انتقاد کرد و از مسولین درخواست کرد مشکلات گرانی را حل کنند تا شادی به خانه‌های مردم برگردد. این خواننده از موسیقی تیتراژهایی که داشته صحبت کرد و از شرایط سختی که برای هنرمندان جهت همکاری با رسانه ملی وجود دارد سخن گفت. وی همچنین از همدلی بین اهالی هنر سخن گفت و از دوستان هنرمند خو درخواست کرد تا فضای دوستانه‌ای بین اهالی موسیقی وجود داشته باشد.

برنامه زنده «اینجا شب نیست» به سردبیری افشین حسین خانی و با اجرای موفق سیدعلی ضیاء، بامداد چهارشنبه‌ها (هر هفته) از شبکه رادیویی جوان به روی آنتن می‌رود و هر هفته میزبان ستاره‌های موسیقی پاپ ایران است.

لازم به ذکر است که پیش از این بنیامین بهادری، محسن یگانه، بهنام صفوی، رضا یزدانی، حامی و هومن جاوید میهمان این برنامه بوده‌اند.

مثل همیشه فایل صوتی این برنامه را می‌توانید با هماهنگی عوامل برنامه «اینجا شب نیست» از طریق پایگاه اینترنتی موسیقی ایرانیان دریافت کنید.

  •  دریافت بخش اول
  • دریافت بخش دوم
  • دریافت بخش سوم
  • دریافت بخش چهارم

منبع: موسیقی ایرانیان Musiceiranian.ir


موسیقی ایرانیان
باز بازنشر: پورتال خبری ممتاز نیوز www.momtaznews.com

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.