دریافت های مناسب تیم ژاپن تاکتیک های هند در روی تور را خنثی کرد

ˈنوریاکی ساکوˈ روز پنجشنبه پس از دیدار تیم های والیبال جوانان ژاپن و هند که با نتیجه ۳ بر ۲ به نفع ژاپن پایان یافت در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در گیم های اول و دوم مقابل تیم هند غافلگیر شدیم و این امر تمرکز ما را به هم زد.

وی اضافه کرد: اما در گیم های سوم ، چهارم و پنجم هدایت بازی را در دست گرفتیم و برنده بازی شدیم.

وی اظهار کرد: ما در تمامی بازی ها تمام تلاش خود را تا پایان بازی انجام می دهیم و لحظه ای از تلاش دست بر نمی داریم تا پیروز شویم.

سرمربی تیم والیبال جوانان ژاپن افزود: والیبال مبارزه در بالای تور نیست بلکه دریافت های مناسب می تواند عامل اصلی در برد یک تیم باشد.

ساکو گفت: در بازی آینده نیز نهایت تلاش خود را برای قهرمانی انجام خواهیم داد .

وی تاکید کرد: تیم چین تیمی قدرتمند است ولی باید با بازی خوب به قهرمانی دست یابیم.

جوتیش سرمربی تیم والیبال جوانان هند نیز در این گفت و گو اظهار کرد: ژاپن با استفاده از یک بازی سرعتی و ترکیبی توانست هند را شکست دهد.

وی اضافه کرد: نقشه و طراحی بازی های ما در دو گیم اول و دوم خوب نتیجه داد ولی ژاپن با آنالیزهای خوب توانست گیم های از دست داده را جبران کند.

تیم ژاپن با این پیروزی، برای کسب مقام قهرمانی فردا به مصاف چین می رود و تیم ایران نیز با باخت غیرمنتظره در مقابل چین برای جایگاه سوم با هند بازی خواهد کرد.

مسابقات والیبال قهرمانی جوانان آسیا از روز پنجشنبه هفته گذشته در ارومیه آغاز شد و فردا با انتخاب قهرمان این دوره از مسابقات به کار خود پایان می دهد.

۸۱۳۶/۵۸۳**۱۵۹۷

انتهای پیام /*


www.irna.ir
منبع:ایرنا
بازنشر: ممتاز نیوز

نظرتان را در مورد مطلب فوق بنویسید. نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.